Gå til innhold

Er det fortsatt håp? Fornuften min sier nei, men...

Anbefalte innlegg

Har hatt litt blødning som kommer og går siden lørdag kveld + smerter og tak i magen. Var på UL i går, men de kunne ikke gi meg noe svar ennå. Alt så egentlig fint ut der inne, men kunne ikke se noe hjerte som banket fordi fosteret var så lite. SÅ : hvis jeg fortsatt er gravid, er jeg plutselig bare ca 5 uker på vei, og ikke ca 8 som jeg "skulle ha vært"! Testet jo positivt for 3 1/2 uke siden, så det klinger ikke helt i mine ører, + at da har jo eggløsningen vært heelt på bærtur!

Men, man må få lov til å håpe, selv om jeg innerst inne er temmelig sikker på at dette er en MA.

Skal tilbake på UL på tirsdag for å se om det har vokst noe, så det blir jo spennende! *prøver å holde smilet på plass* :0)

Fortsetter under...

nja...jeg tror det er håp jeg...de kan jo plutselig si at du er 8 uker på vei..noen ganger tar man feil..var en lege som hadde sagt at en jente hadde tvillinger...gikk til ul neste dag...da var det bare 1...så feil kan man ta...jegblødde kun på lørdag..men alt er bra med de små..

skal krysse fingrene min for deg..lykke till

Krysser fingrene jeg også, opplevde nesten det samme som deg i går, de fant ikke noe foster, så jeg er kanskje kortere på vei enn det jeg trodde... Håper jo på det. Har ikke blødninger el vondt skal også tilbake til tirsdagen og ny ul men lurer på om jeg rett og slett skal droppe det, det som skjer det skjer , og ingen ting man får gjort uansett....Blir bare stresset av denne ul jeg....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...