Gå til innhold

*sykemeldt*

MammaChicka og Even Nikolay

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var jeg sykemeldt...mangel på søvn og mat har fått meg inn en ikke-fungerende boble på jobb...

foreløpig ut neste uke, så får vi håpe at jeg blir bedre til da-....

flere her som er sykemeldt så tildlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heihei....jeg er sykemeldt til neste mandag...deilig...jeg ble det fordi jeg jobber veldig mye og mye stress...så stresset at jeg begynnte å blø...siden jeg bære på tvillinger må jeg hvertfall ta det med ro,.bruk denne tiden til å slappe av å kose deg...

Skrevet

Sykmeldt , har fått bekkenløsning så det blir nok resten av tiden.

Ta det med ro og hvil mest mulig. Slapp av og kos deg som best du kan.

Ingen vits i å stresse, enten blir du bedre å kan gå tilbake til jobb, eller du trenger fortsatt sykmelding.

Det aller viktigste er jo at du og babyen har det bra, så slapp av med god samvittighet.

Lykke til

Skrevet

jeg har også blitt sykemeldt, foreløpig over helgen.

Og denne uka har det ikke vært moro å være hjemme!!

Jeg har snart eksamen, går glipp av masse undervisning og har nettopp begynt i ny jobb!

Men det er vel alt dette som har gjort at jeg også begynte å blø,-stress.

Egentlig litt rart å tenke på, ettersom denne spiren burde være vant til stress.. den ble jo unnfanget under en av de mest stressende periodene dette året!

Skrevet

jeg har vært delvis sj.mld i ei veke no,og fram tre veker,noe som er litt vanskelig,då eg drive for meg sjølv og har vanskelig for å få tak i folk til å ta mine vakter. har hatt to blødninger, og har fått bekkenløsning(trodde ikkje me fekk det så tidlig) så no prøver eg å slappe av, men må på jobb innimellom, så legen sj.mld meg 80% då har eg ein sjangs te å gå på jobb når eg må ta det viktigaste

Skrevet

Jeg er! Ikke lett å fungere på jobb når jeg spyr hele tiden! :(

Skrevet

En ting jeg lurer på da ang sykemelding og slik...

Jeg begynte som fast ansatt i jobben min i oktober...tidligere kun vært vikar...åsså tenker jeg på dette med penger ihenhold tilsvangerskap...

Jeg må jo da ha jobbet 6 av de siste 10 mnd eller noe slikt før termin viss jeg har forstått det riktig... men hvordan er det viss jeg da blir sykemeldt.... men fx bekkenløsning eller hva det skal være...

noen som vet det?

Skrevet

Du har dei samme rettighetane om du er vikar eller fast ansatt. Fordelen er at du kan komma tilbake til jobb når du har fast! Du må ha jobba i 6mnd i løpet av det siste året, trur eg det er, og sjukemelding gjeld vel som jobb. Dette går nok bra:)

Skrevet

Så siden jeg har jobbet der siden 12 juni så er det ingen probblem? Er ikke flink med slikt... Begynte som vikar 12 juni, og fikk fast 1 oktober... Håper ihvertfall sykemelding gjelder som jobb, viss jeg skal bli dårlig og slikt fremover da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...