Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei allesammen

Hva har dere tenkt å gi fra gullungen/e i farsdagsgave?

Jeg har bestilt ei t skjorte med bilde av godjenta der det står jeg elsker deg.Har lyst til å kjøpe/lage noe annet minneverdig.noen gode tips?

Vi skal snart begynne med fast føde til henne.Hun er snart 6 mnd,og får pupp hele dagen unntatt en flaske med enten mm eller mme.skal jeg gi grøt på kvelden og kutte flaska eller...?

Hun er ekstremt kald på hendene etter natta,selv om hun bruker votter-hva kan vi gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Farsdag?? Når er det?

Hjelp!

Min jente er også veldig kald på hendene.... Aner ikke hva som hjelper..

Skrevet

ja, farsdag er 12.nov i år. Vi skal ha dåp den dagen, så hele dagen blir vel noe stress slik at vi glemmer hele farsdagen. haha. Hvor får en tak i t-skjorte med bilde av babyen??? Og får en selv velge tekst på genseren også?

Min er også ofte kald på natta. Prøver å få hendene under dyna og teppe, men minimum en arm kommer fort opp igjen.Han sover med ullbody og pysj. Har ikke prøvd votter ennå, men kanskje jeg må det...

Skrevet

*Heidija*

Du får laget t-skjorter, college gensere ol med bilde av babyen på fotoknudsen.no:)

Skrevet

Har blant fått laget et krus med bilde av pappan som holder sinn sønn for første gang på fødestuen.. Pluss musematte til pc med pappaens favorittbilde av den lille samt en tskjorte med trykket superdad (Supermann-S)

Skrevet

Siden faren og jeg ikke er sammen blir det ikke no dyrt, men tenkte å ramme inn et bilde av sønnen vår og gi han det. Og kansje en liten bok eller noe ved siden av. Håper han blir glad for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...