Gå til innhold

Oktober: Trondheim?


Heidi *har to skjønne gutter*

Anbefalte innlegg

Nå har jeg lagt inn ganske mange innlegg her, men det er gøy å se at det begynner å bli fart inne på oktoberklubben også! Gratulerer til alle oktobermødre!!

Hvem av dere bor her i Trønderhovedstaden eller i kommunene rundt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og du fødte den 12? Jeg fødte den 11... Jeg lå på barsel vest, hvor lå du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia trønder her å. Bor på Malvik. Er 26 år gammel

Fikk Julie den 8 okt, var på barsel øst jeg da.

Vi har treff for oktobermødre, bli med på det da jenter. Mange koselige jenter der. Hvor bor dere da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Vi bor også i Trondheim! Gutten min kom til verden 9. oktober, på føde øst, men vi lå på pasienthotellet vi da.

Håper vi får til ett trøndertreff snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er 25 år, har en gutt på to år, og veslemann som nå snart er 6 uker! Vi bor på Kattem!

Jeg har ingen venninner som har baby nå samtidig som meg i nærheten, og kjeder meg av og til på dagene... Det blir satt igang barselgruppe på helsestasjonen når vi skal på neste kontroll, men jeg savner noen å snakke med som har like gamle barn som meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia.

Hvis du går inn på Dib treff for trondheim finner du treff for august/september/oktober mammaer og der treffer du mødre med nurk som er like gamle som ditt. Jenta mi er nå 6 uker og vi er på treff nesten hver gang. Mange trivelig jenter der. Prøv det en gang så får du se hvordan det er. Annbefales virkelig

Håper du kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...