Gjest Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Vet ikke helt hva slags smerter jeg går til,men jeg er innstilt på å klare det :-) flere som vil dit?
nytt nurk i juni Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Er det på SUS du vil på fødeloftet? Jeg syns det var så koselig der at jeg har og lyst til det. Men der får man bare vere en natt. Men vi har da barselhotellet og nå så jeg klarer ikke å bestemme meg. Tror jeg vil inne der heller så jeg kan vere på sykehuset en dag ekstra,må jo tilbake å ta prøver av babyen uansett.
Gjest Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Ja er SUS jeg mener.Har ikke vært og sett der,men jeg vil ha pappaen med meg hele tiden.Har heldigvis kort vei,så er ikke så farlig for meg å dra hjem tidlig. Har hørt at de har akupunktur på fødeloftet. Lykke til :-)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Jeg skal på fødelofte,har vært på innskriving der og jeg skal for alt i verden ikke på den fødeavdling,den har jeg fått nok av.En får være et døgn,men det hender at folk er lengre,kommer ann når på døgnet en føder.
Gjest Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Jeg har hørt at fødeavd er litt trasig, og er jo trist å ikke ha mannen der,noe jeg gjerne vil.Skal klare den smerten uten bedøvelse,bare jeg får ha ham der etterpå :-)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 Ble litt engstelig nå jeg..tenker på det noen sier her med at de ikke vil på fødeavd. på sus og at det er "trasig" der,hva mener dere med det? Er førstegangsfødende og ble litt skremt nå,har dere dårlig erfaring med fødeavd. på sus, er det derfor dere vil på fødeloftet?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 2. november 2006 #7 Skrevet 2. november 2006 Du kan ta med deg mannen på hotellet,hvis du føder på vanlig fødeavdelign,men hvis du skal få ligge på hotellet,må du ha hatt en helt normal fødsel og de er vist veldig strenge på hva som er normalt.Et lite avvik og det er plutselig ikke normal lenger.Trenger absolutt ikke være noe som er farlig i det hele tatt. Mange triste stuer på fødeavdeling,men ok jordmødrene der virker greie de,men jeg hadde en opplevelse med de for 14 dager siden,som gjør at jeg ikke ønsker meg dit lengre
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #8 Skrevet 2. november 2006 hei! er sikkert mange som er fornøyde med den vanlige føde avd.. Men da må du sove alene (mannen må dra hjem etter fødselen) og det er bare en time besøkstid så jeg på internett. En venninne av meg fødde der i fjor,hun sa at hun sleit med ammingen og at det var lite hjelp å få,samtidig var det 5 andre (på ett 4mannsrom) som gikk rundt å prøvde amme barna sine osv. På fødeloftet er det jo bare badekar og akupunktur.. Men til gjengjeld får mannen og du en dobbeltseng og rom for dere selv døgnet etter fødselen. Håper jeg får plass der jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #9 Skrevet 2. november 2006 Ok,da forstår jeg! Vi har planer om pasienthotellet og der skal vi jo overnatte begge to så da er ikke det noe problem! Vi fikk også beskjed fra sus om at det nå kun er 2-mannsrom på barselavd. De informerte oss også om at de, etter at vi har fått de 2 timene på fødestua etter fødsel, ble spurt om jeg ville på barsel eller om vi ville på pasienthotellet,og da vi ønsker pasienthotell er vi jo sammen hele veien;-)
heme Skrevet 2. november 2006 #10 Skrevet 2. november 2006 Eg skal på fødeavd. eg, og barselavd. etterpå! Der var eg sist gong og!! Fødeloftet er ikkje aktuelt pga eg trur ikkje eg er klar til å reise heim 1 døgn etter fødselen... Hotellet virker veldig greit og alt det der, men eg er litt sosial av meg... Lurer litt på kva eg skulle hatt gjort alle dei timene på et rom, når alle andre er på jobb på dagtid! Me har ein gutt frå før, slik at far må vær heime å ta seg av han! På barselavd., har du mulighet til å ta imot besøk på dagligstuen, utenom besøkstidene! Og nå sa jordmora i dag at der er bare 2 manns rom der oppe, virkte veldig greit! Og då får eg det sosiale og..:-) Men det er jo smak og behag! Håper det er ein rolig periode eg ender opp å fø i, slik at det ikkje er heilt fullt! Jordmora sa at akkurat denne veka, var det mesten litt kaos, med 3 stk på 2 manns rom! Blir det det når eg har fått, kan det vær eg tar hotellet... (hvis eg får lov og alt er normalt...) Var forresten på journalinnskrivning i dag..., heile sjukehuset er jo på hovudet... Er glad eg var der i dag, slik at eg veit kor me skal når det skjer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå