Gå til innhold

Noen erfarne tempere her? 1. gang jeg temper...

Anbefalte innlegg

Jeg har vanligvis 27 dagers sykluser. Jeg begynte å tempe dag 8 (fikk ikke termometer før.)

På dag 10 sank temp 0.05 grader og elslim

Dag 11 fikk jeg positiv el- test og 0.16 grader tempøkning

Dag 12 fikk jeg negativ el- test og videre tempøkning

Nå har tempen økt smått i 4 dager (tilsammen 0.47 grader), men jeg har ikke en brå økning etter el på 0.2 til 0.5 grader som blir beskrevet på pernille.no.

Er dette vanlig? Og hvilken dag var sannsynligvis el? Pleier å ha el- slim på dag 12, så jeg skjønner ingen ting...

Fortsetter under...

Anbefaler deg å bruke fertilityfriend. Den regner ut el for deg og i tillegg kan du legge ut link til charten din slik at vi kan se på den og hjelpe deg :-) Ta en titt på linkene på FF charts tråden :-)

Gå til www.fertilityfriend.com og registrer deg og skriv inn dine temperaturer. Er gratis å bruke!!

Hvis jeg skal gå ut i fra berre tempene dine (ikke EL testene), så ville jeg sagt EL på dag 9. Men hvis jeg skal ta med El testene så ville jeg nok sagt dag 10. El testen skal egentlig slå ut dagen/dagene før El, men det hender at den av og til ikke slår ut før på selve EL dagen eller enda mer sjeldnere, dagen etter El.

Det ser vertfall ut som du har hatt El

Annonse

Det høres fornuftig ut. Da får jeg bare konkludere med at syklusen antakelig er to eller dager kortere denne gangen. Tviler på at jeg har 16 dager lutealfase. Stemmer ikke med tildligere måneders observasjoner.

Tusen takk for hjelpen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...