LilleMalin♀♂♂ Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Bør man smøre babyens ansikt (2,5 mnd) før man går ut nå som det er vinter? Er det noen som har en kuldekrem å anbefale?
tvilling73, 05/07 Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Pass hvertfall på at det ikke er vann i kremen, da denne fryser i ansiktet, men siden du skriver kuldekrem så visste du sikkert det :-)
Gjest Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Jeg smører Celine når hun ligger ute i vognen sin nå om dagen. Bruker Ceridal lipogel (kuldekrem uten vann) er kjempe fornøyd jeg. Apotek1 har 30% avslag på den nå
Benni-min Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Da jeg jobbet i bhg i Alta fikk vi et skriv der de ikke anbefalte kuldekrem. Vi fikk beskjed om at hvis en visste ungen skulle ut i kulden, skulle vi ikke vaske dem i ansiktet på morgene. Da blir det et naturlig fettlag der. Så skulle en ikke smøre kuldekrem, men en vanlig fet krem på kinnene når de kom inn igjen. Kuldekremen kunne begynne å "koke" i kinnene når de kom inn igjen. Så der brukte vi aldri kuldekrem. Men vi passet på hele tiden mens vi var ute, og var det tendenser til hvite prikker i kinnene på ungene, tok vi dem inn. Men, dette var ca 4-5 år siden. Kanskje de har funnet på noe nytt nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå