Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld, natt, har jeg opplevd noe rart...

er førstegangsfødeende som venter ei lita tulle med termin 7 nov. har hatt kynnere siden uke 28-29, og murringer i 2-3 uker nå. kynnerene har de siste dagene vært kraftige, og de 2 siste dagene har jeg også hatt litt rosaaktig slim/utflod. når vi la oss i går begynte jeg å få regelmessige rier, ihvertfall det jeg tror er rier. var helt annerledes enn murringene jeg har hatt tidligere..begynte som svak murring, og ble bare sterkere og sterkere, før det gikk over igjen. i ca halvannen time tok vi tiden, og da var det 6 min mellom hver ri, og hver ri varte ca 45-60 sekunder. vi ble enige om å prøve å sove for å samle krefter til det vi trodde skulle bli den store dagen...omsider sovnet jeg, men da jeg våknet en halvtime-time senere var det til min store skuffelse stopp på riene, og bare vanlig murring igjen.. kan førstegangsfødende også få falske rier...? noen som har opplevd noe lignende...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke det som kalles maserier tro? Kjedelig å bli lurt sånn da.. Men uansett er det jo ikke lenge igjen fr deg nå da:)

Lykke til, håper det er på ordentlig neste gang da:)

Skrevet

er kanskje det... jeg får sjaue litt ekstra med helgevask og sånn, så kanskje det settes igang igjen ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...