ScaryMama Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Hvordan går det? Har dere merket tegn til fødsel enda? Slimproppen min begynte å gå i går, og i natt har jeg hatt stikkinger og krampelignende saker der hvor eggstokkene ligger. Men nå har jeg det helt fint igjen. Dette er stress! Er forresten 6 dager over... Hyggelig å høre hvordan dere andre stakkars på overtid har det!
♥ Lolly ♥ Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Heisann! Fem dager over her... Høres jo ut som det er noe i gjære hos deg da i hvertfall Jeg var hos jordmor i dag og det var litt oppløftende. Hun undersøkte modning o.l. og mente at noe kanskje ville skje i løpet av helgen (sa faktisk at jeg hadde fødetryne .. hihi...hjelper virkelig p selvtilliten i disse dager ). Håper virkelig hun har rett - angående helgen. Ser frem til å bli ferdig nå. Trodde aldri jeg skulle glede meg til fødselen, men det gjør jeg virkelig nå. Håper at takene snart setter inn, sånn at vi får kommet i gang Ellers har jeg stor sympati med dere andre som går over tiden, det er veldig lite gøy dette her... Prøver å tenke så mye som mulig på belønningen vi snart har i vente...
Nr3 i 2012 Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Jeg er også igjen! er 4 dager over nå... Hørest ut som at det er noe i gang hos deg da! I går følte jeg på meg at i natt var liksom natten, så jeg pakket resten av baggen før jeg la meg.. men i natt har jeg hatt den beste natta på evigheter! Ikke noe vondt i det heletatt.. ble ganske skuffet da jeg våknet i dag og ikke hadde vondt! Men nå er det snart full måne.. håper den hjelper oss!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Jeg er også her, 8 dager på overtid! Har merket murringer og modningsrier, men har ikke blitt noe mer enn det! Skal på overtidskontroll i morra, og regner med bli satt igang i løpet av helga =)
♥ Lolly ♥ Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 Overtidskontroll på sykehuset? Jeg skulle få det på tolvte dagen over sa hun. Jeg trodde det var tidlig... Sikkert forskjellig praksis rundt omring, dette er Haukeland i Bergen og har forstått det sånn at de gjerne lar oss gå tre uker over...
ScaryMama Skrevet 2. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2006 På mitt sykehus (Bærum), så regner de 14 dager over termin som innenfor termin. Der setter de heller ikke i gang før man har gått 3 uker over termin. Håper virkelig noe skjer før da!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. november 2006 #8 Skrevet 2. november 2006 Ja,skal på sykehuset... Har hørt at de har gått ned til 10 dager de fleste steder.. Men er sikkert forskjellig praksis fra sykehus til sykehus.. Hvis de sier at jeg må vente, så blir jeg gal.. for nå har jeg virkelig forberedt meg på å bli satt igang på lørdag eller søndag, senest mandag..
♥ Lolly ♥ Skrevet 2. november 2006 #9 Skrevet 2. november 2006 Hvordan går det med dere? Og dere som var hos jordmor i dag? Jeg er litt mer positiv nå enn før idag... Var til kontroll på morgenkvisten. Jordmor tøyde litt og sa at det var 1-2 cm åpning i mormunn, var halvveis moden og litt desentrert, men mente at det nærmet seg. Sa at jeg hadde "fødetryne" og trodde vi hadde vår lille i armene innen mandag. Å! Håper virkelig hun ikke tar feil.
♥ Lolly ♥ Skrevet 2. november 2006 #10 Skrevet 2. november 2006 hihi.. tror ikke hodet er helt med idag. Husket ikke når det var jeg hadde skrevet inn innlegget over... trodde det var på morgenen.. Jaja sånn blir det nå på slutten
annlev Skrevet 2. november 2006 #11 Skrevet 2. november 2006 Jeg er også her... 8 dager på overtid. Merker ingenting nytt. Alt er som det har vært siste mnd. Lille Prinsesse S, ikke for å være slem, men gled deg ikke for mye for det jordmor sa. Jeg var nemlig på føden for snart 4 uker siden pga sterke kynnere. Jeg er 1 gangsfødende så var ikke sikker på om alt var som det burde. Jordmor undersøkte meg. Sa jeg var moden og hadde åpning på 2 cm og at jeg ville føde innen en uke.. Og her sitter jeg! Så lei av å vente...
annlev Skrevet 2. november 2006 #12 Skrevet 2. november 2006 Jeg har fått time på sykehuset for vurdering av igangsetting på onsdag. Det vil si 14 dager etter termin. Men håper inderlig noe skjer før det..
♥ Lolly ♥ Skrevet 2. november 2006 #13 Skrevet 2. november 2006 Nei, får prøve å ikke ha for høye forhåpninger... De kan jo aldri si noe sikkert så det blir jo egentlig bare synsing. Men må holde fast i håpet for ikke å gå på veggene her
*to prinsesser* Skrevet 3. november 2006 #14 Skrevet 3. november 2006 Signerer her! 6 dager på overtid ;-) Begynner å bli rastløs! Skulle så gjerne ha klart å lese litt til eksamenene mine, men de siste dagene har tankene mine vært helt andre steder enn i Eiendomsfinansboken i alle fall ;-) I går kveld kjente jeg stikninger hele kvelden, fullmåne på søndag, så satser på at den lille er ute før helgen er omme! Lykke til alle overtidsdamer!
annlev Skrevet 3. november 2006 #15 Skrevet 3. november 2006 Huff ingenting er annerledes i dag heller.... Er bare å vente på fullmånen.. 9 dager over i dag, huff. Noen andre som er omtrent like langt over som meg, og sikkert like lei???
Gjest Skrevet 3. november 2006 #16 Skrevet 3. november 2006 Hei! Jeg er 7 dager over termin i dag og jeg merker ingen tegn til fødsel ennå , begynner å bli skikkelig lei nå , men får vel bare smøre seg med tålmodighet...
Prins&Prinsessa Skrevet 3. november 2006 #17 Skrevet 3. november 2006 Går nok også å venter. har blitt syk,så er ikke så farlig om h*n venetr til jeg har blitt frisk Gleder meg så til å se den lille nå. Kanskje blir jeg mamma i helgen. Håper da virkelig det!!
annlev Skrevet 3. november 2006 #18 Skrevet 3. november 2006 Huff da, ikke noe særlig det å bli syk nå da. Håper at du blir bedre snart:-)
Vannmelon Skrevet 3. november 2006 #19 Skrevet 3. november 2006 10 dager over og kraftig forkjøla her også. Ikke spesielt gøy, nei! Føler meg faktisk litt bedre nå i kveld enn tidligere i uka, og krysser også fingre for at det blir fødsel i helga. Synes det romsterer godt der nede i kveld, så kanskje allerede i natt? Skal prøve å konsentrere meg hardt, kanskje det hjelper? Tror dere det er noe psykisk som kan påvirke det? Har hatt så mye annet å tenke på frem til nå, med salg av lelighet og greier. Men nå har jeg fokus og føler meg klar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå