Gå til innhold

Leste feil av EL-testen!!! Snufs

Anbefalte innlegg

Tok EL-test igår og fikk opp to streker. Brukte test fra billigtester.no.

Jeg ble jo såååå glad og gubben måtte vekkes :):)

I dag leste jeg over bruksanvisninga igjen og der står det illustrert at min test var negativ fordi den ikke var så sterk som kontrollstreken!!

Noen andre som har fått to streker??

Hvorfor kom det to streker??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6930694-leste-feil-av-el-testen-snufs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer alltid opp to streker. Den er bare positiv når test streken er like sterk som eller sterkere enn kontroll streken. Husk at med de billig test strekene så er den ikke halt nøyaktig lik kontroll streken men kan være bittelitt svakere når den er positiv. Det har med fargestoffet å gjøre. Det er også lurt å sjekke slimet samtidig som du tar tester. EL slim = fruktbare dager :-)

Så fortsett å teste du til streken blir sterk!! Lykke til!

Annonse

Fortsett å test med mindre du er hekt sikker på at el har vært. De testene blir ikke sterkere og sterkere og så etter el svakere og svakere. Ikke slik det fungerer så ikke gi opp :-) Styrken på streken går opp og ned hele tiden de. Du kan ha nesten blank så neg den kan være en dag for så å bli positiv dagen etter. Har hatt nesten usynlig strek på morgenen og positiv om kvelden jeg :-) Og etter el blir den ofte helt negativ, ikke litt svakere... skjønner :-)

Stå på!

:-)

Klem!!!

ÅÅÅÅÅÅÅ..hihi!!

Nå er jeg helt med her se;);)

Du er kjempesnill som forklarte meg det her!!!:)

Åssen ligger du ann i måneden nå??

Ser dere har prøvd en stund... Dere fortjener såååååååå mye at det klaffer;);) Jeg skal tenke på deg jeg;)

Har dere vært på utredning??

Stor klem

Dette har jeg også lurt litt på...

Har testet noen dager og som regel er teststreken bare såvidt synlig mens kontrollstreken er kraftig. I går og i forgårs var teststreken nesten like kraftig som kontrollstreken, men altså ikke like kraftig.

I dag var den bare såvidt synlig igjen.

Tester på ettermiddagen/kvelden hver gang.

Noen som vet om det kan bety at jeg har hatt EL?

Hadde slim også de dagene som jeg lurte på om kanskje var EL-slim...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...