scubagirl med scubababy Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Hei alle gravide.. Titter en tur innom fra "bli gravid" med etpar spørsmål om det er greit.. Jeg har IKM i disse dager. Jeg temper, sjekker sekret og livmortapp. Jeg har hittil kjent godt på livmortappen når jeg da har forventet mensen. Men nå er den så ubeskrivelig "rar". Kan liksom ikke si om den er åpen eller lukket, den har liksom bare en liten grop, dekket med ett eller annet liksom.. Unnskyld detaljene. Tempen har ligget høyt etter EL, men sunket litt til idag. Men allikevel ligger den nå høyere enn den har gjort tidligere pp'r. Har liksom litt lotion-aktiv sekret og som sagt en litt ubeskrivelig livmortapp.. Tror dere det er håp for meg denne pp? Av andre symptomer har jeg ømme bryster, stikninger i underlivet, litt mens-murring og stiv i korsryggen. Idag har jeg vondt i hodet, men håper det går over snart. Gleder meg til å se svar fra dere "erfarne". Klem fra...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Klart det er håp! Det er alltid håp! Helt til mensen kommer....
VinterSol+2 Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 når jeg fattet mistanke om graviditet hadde jeg mye utflod og livmortappen satt så høyt at jeg ikke rakk den.. det er håp det er håp til mensen kommer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå