Mini m/4 Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Nr 4 kommer, testet søndag: svak svak positiv... Mandag svak svak positiv ( dette var med billig staver) siden de var så svake bestilte jeg cb digital... fikk de i posten nå... måtte egentlig ikke så veldig tisse men fikk ut noen dråper, tenkte for meg selv at detta var unødvendig og bortkasta siden jeg ikke måtte tisse ordentlig ;-) men skitt la gå prøver... og der kom det et "svar"..... GRAVID.... :-) med lite urin mitt på dagen så er det vel ikke tvil ) nå får spira bare holde seg der til sommeren:-) babystøv til dere alle :-) Lykke til *klem* **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Gjest Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Såååå fantastisk....Gratulerer så mye!!!! Dere er tøffe som vil ha fire...men en absolutt inspirasjon til oss om at det er fantastisk med mange barn ) Lykke til med den lille spiren, og til hele familien )
Nutmeg Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Gratulere med nr 4:) Lykkeønskninger til 3 heldige storesøsken:) God tur over i 1.trim:)
**Håper** Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 Masse gratulerer til deg. Så morro:=) Kos deg.
Nanna:-D Skrevet 2. november 2006 #9 Skrevet 2. november 2006 Gratulerer så mye!!! Jeg har også fonni ut at jeg er gravid i dag, turte heller ikke stole 100% på de svake testene..... Så da ses vi inne på 1.tri... MAsse lykke til med svangerskapet, og vi får håpe våre små sommerbarn holder seg hardt fast...
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 2. november 2006 #10 Skrevet 2. november 2006 Saa supert!! Gratulere saa kjempemye!!! Kos deg mye med dine smaa og magen din, og lykke til fremover!!!
Mini m/4 Skrevet 2. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 2. november 2006 Tusen takk for alle gratulasjonene :-) håper dere kommer etter inn på 1 tri om ikke så lenge :-) Nanna...GRATULERER... vi ses på 1 tri.....
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 2. november 2006 #12 Skrevet 2. november 2006 Suger til meg alt babystøv og ønsker deg all lykke med den nye spiren:-)
Norwegian by injection Skrevet 2. november 2006 #13 Skrevet 2. november 2006 Så spennede!!! Da blir det fullt hus hos dere :-) Kjempe koselig.... Jeg er selv en av 4, og det er stas men masse søsken.... Gratulerer og lykke til.......
Gjest Skrevet 2. november 2006 #14 Skrevet 2. november 2006 gratulerer så mye til deg =) lykke til videre da...og skynt deg over til 1trim. du fortjener det. takk for babystøv=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå