En liiiten til. Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Dette var et sånn komdegbortfrabimågjørnoefornuftig spark! Det var litt artig,har liksom ikke vært noe sånn kjemperomstering inni magen min ennå.Andre som kjenner noen skikkelige kickers eller?
Den drygaste Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 ikke noe særlig men det hender jeg får meg noen skikkelige trøkk i ribbeina på høyre side av og til, ene sparket gjorde at jeg var øm i flere timer etterpå!
Gjest Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Æ gjør det shø.... -every day! Magen min slår salto morgen, ettermiddag og kveld. Artig at du fikk ett skikkelig kick da!
SpringBaby Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Og hvor langt er dere kommet i svangerskapet?
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 Kjenner stort sett bare kribling enda, men fikk et skikkelig spark nedover mot blæra en dag. kjempemoro.
Skilpadden Skrevet 2. november 2006 #7 Skrevet 2. november 2006 Jeg kjenner som regel bare bobling, som har begynt å gå over til kraftige spark, men på søndag fikk jeg et skikkelig spark etter at jeg og sambo hadde kranglet. Tror ikke h*n likte seg så godt da. Deilig å kjenne at det er liv i magen. Gleder meg til sparkene blir litt hardere og vi kan se det utenpå magen. Kan så vidt kjenne det på utsiden nå, og det er kjempegøy!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 2. november 2006 #8 Skrevet 2. november 2006 Så moro :-) Jeg har ikke kjent noe annet enn bobling enda, men morkaken ligger foran så ting tar tid :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå