knærten71 Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Er det noen av dere med egg allergi som har prøvd møllerens halvfabrikat kaker? Det står eggpulver der men om det er eggerstatning eller pulvirisert egg er vanskelig å vite. Hvis noen har god oppskrift på vaffler og pannekaker uten egg blir jeg glad? uten eggerstatning-synes den smaker pyton.
mam2gutr Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Eksempler på ingredienser som er egg: Eggehvite, eggeplomme, eggepulver, majones, ovalbumin. Ing. strøkavring kan også inneholde egg. Når jeg først hadde brosjyren foran meg...
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Det er nok pulverisert egg, hvis ikke hadde det stått noe annet. Merker selv at at ofte er "pulver-varianten" enda verre fordi dette er mer konsentrert enn ekte vare. Merket det særlig med melkepulver. Selv har jeg både laget pannekaker og vafler med egg-replacer (heter No egg) og uten noe-som helst, bare med litt ekstra bakepulver og jeg synes det funker greit. - Selv om man alltids kan ønske seg noe annet, da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå