Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Hei! Hvor vondt er det å få satt epidural??
En liiiten til. Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Tror ikke du tenker så mye på det,jeg husker det ikke engang.Tror nok du er glad når du får det jeg )
mamman til flere Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Det var ikke vondt. Kjentes ut som et press i ryggen, ikke noe mer. Tro meg, du vil eeeeelske resultatet )))))) Det vanskeligste med å få satt epidural er forøvrig problemet en kan ha med å ligge helt stille. Ikke lett når en har rier og ukontrollerte skjelvinger, men det går.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Tusen takk for svar... Vet ikke om epidural blir akuelt, men kjekt å vite...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 det gikk VELDIG bra uten også....tror jeg velger uten smertestillende denne gangen også...men det vil tiden vise..
Skilpadden Skrevet 2. november 2006 #7 Skrevet 2. november 2006 jeg kan ikke huske at jeg merket mye til epiduralen. Riene var så vonde, og jeg hadde holdt på så lenge når jeg endelig fikk den. Ble en helt ny person etter det. Men må si jeg er veldig usikker på om jeg skal ta det neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå