Gå til innhold

Hvor mange med søskenforsøk?

Anbefalte innlegg

Hei,

Hvor mange av dere venter på / er igang med søskenforsøk? Jeg begynte på spray i går (!) og har egguttak i uke 50. Datteren min er 16 mnd og kom etter IVF-behandling. Den gangen lyktes vi på første forsøk. Det er jo lov å håpe på hell denne gangen også, men er samtidig dønn realistisk.

Flere av oss som er i gang på omtrent samme tiden?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6930146-hvor-mange-med-s%C3%B8skenfors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg har en gutt på 16 mnd. Han kom etter IVF-behandling. Vi var også så heldig at vi lyktes på første forsøk den gangen.

Jeg var klar til å begynne med spray denne mnd men hadde en mellomblødning så jeg måtte utsette forsøket. Jeg skal nå bruke p-piller i 2 mnd for å regulere syklusen. Så starter jeg opp med søskenforsøk i februari. Jeg er spent og håper på like godt flaks som sist.

Jeg har en veninne som er gravid nå med sitt andre IVF barn. Hun har klart å bli gravid på første forsøk på begge barn, så det er mulig.

Lykke til!

Hei vannmamma.

Godt dere endelig er i gang:-)

Vi venter også på søskenforsøk. Har en gutt på 2 1/2 år som også vi fikk gjennom første ivf-forsøk. Venter nå på 4.søskenforsøk. Ikke like lett denne gangen nei. Er ferdig med 3 offentlige forsøk,så nå må vi betale alt selv,men vi prøver en siste gang. Har valgt å vente til over nyttår.

Ønsker deg lykke til.

Heisann. Jeg begynte også med spray 1.nov og begynner med gonal-f 22.nov og skal på UL 1.des.Hvis folliklene utvikler seg slik de skal så blir det egguttak i uke 49. Vi har også ei datter, som er 20 mnd og hun kom også til på vårt første ICSI-forsøk. Vi var kjemepheldige den gangen. Vi var også gjennom et fryseforsøk i mai,men som dessverre ikke resulterte i noe graviditet. MEN;denne gang skal vi lykkes!

Hvor holder dere til da?

Masse lykkeønskninger!!

Annonse

Hei, hei,

Vi er også i gang med søskenforsøk. Begynte med sprøyter for ni dager siden. Jeg "pleier" å bruke 14 dager på sprøyter, så vi regner med uttak i slutten av neste uke. Fint å være i gang igjen. Dette er andre søskenforsøk. Vi har en liten ICSI-prins på snart 23 mnd. fra før. Han ble også til på Ullevål - hvor vi fortsatt holder til.

Lykke til!

Hei igjen,

Hyggelig å høre fra dere. Ønsker dere alle lykke til. Barneønsket mitt er like sterkt som forrige gang, og skuffelsen blir selvsagt stor dersom vi ikke får det til. Jeg har imidlertid bestemt meg for at det ikke skal være noe som mangler i livet mitt dersom vi ikke lykkes. Jeg har ei nydelig tulle som gir meg så mye glede (og etterhvert til frustrasjon også...:-) og hun skal ikke få oppleve at mammas liv ikke er komplett.

Ja, ja - et lite tankesprell på lørdagskvelden. God helg. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...