*Vi blir 5* Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Hei alle sammen! Jeg har hatt rier i hele natt *drittrøtt* jeg er bare superkvalm og går på do (skikkelig) hele tiden...er dette normalt,eller i det minste noe som andre har opplevd? Tenker om jeg er syk i tillegg lissom,men føler meg ikke syk..Jeg har ikke orket å ta tiden på noe,men merker at det ikke er regelmesig ennå og heller ikke så ofte,men noe er på gang ihvertfall,gjør så vondt....når jeg reiser meg føler jeg ungen prøver å stupe ut og det stråler nedover rumpa..håper jeg blir mamma snart!!!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Jeg var også veldig kvalm når jeg hadde rier, Kastet opp nesten helt til press riene startet.. Håper jeg ikkje tar motet i fra deg no.. Lykke til videre
*Vi blir 5* Skrevet 2. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2006 Nei ikke i det hele tatt...kan godt spy,hvis det er pga det..hehe =)
Snupidupi Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Spydd to ganga under rian sist... men ikke førr at æ hadd ondt... bei bærre plutseli vældi kvalm...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 jordmora sa til meg at det var pga at babyen presset på noen nerver når den var komt så langt nedi bekkenet
*Vi blir 5* Skrevet 2. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 2. november 2006 takk for det,takk for svar også..Nå har de kommet regelmessig hvert 10 min ca siden kl. 11...er litt nervøs..hehe..vet jo ingenting om dette her,gleder meg til gubben kommer hjem *passe på meg*
Gurine og gulla Skrevet 2. november 2006 #9 Skrevet 2. november 2006 å lykke til så spennende:) vet du kjønnet på babyen din?
Lille Sprell og meg Skrevet 2. november 2006 #10 Skrevet 2. november 2006 Hei, har det skjedd noe mer? Litt spent.. når er egentlig terminen din..? Har bare lyst til å fortelle deg at begge søstrene mine spøy som noen griser under hele fødselen... Søs mente at det var en reaksjon på smerte.. Selv blir jeg veldig uvel - spesielt i magen - hvis jeg står ovenfor noe som jeg gruer meg / er veldig spent til.. Andre her inne har jo fortalt at kroppen ofte fungerer med sin egen tømme-mekanisme rett før fødsel - og det derfor ikke er behov for klyster. Så jeg tror nok at alt det du føler på kroppen din er helt normalt.. Masse lykke til!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå