Pirkeanonym Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Er en 3- hjuling like stabil som en 4- hjuling? Vi går mye turer, og det er viktig for oss at vognen er stabil og god. Jeg har tenkt litt på Quinny Freestyle 3xl, eller Emmaljunga Duo Classic.. Noen som kan komme med noen erfaringer?
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 3 hjulinger er ikke like stabil nei....men er stabil så lenge du har vendt barnet mot deg og ikke fra deg.... 3 hjulinger som qunniy veier utrolig mye mindre...og veldig mye lettere å svinge.... går fint med snø og slaps...
MKS mor til 2-tette Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Hei, vi liker også godt å gå turer, og er førstegangs foreldre... Venter vår første i januar. Vi har valgt en 3-hjuling (Emmaljunga Cangaroo), og den ser jo helt super ut. Har snakket med flere venninner som har 4-hjuling og gått over til 3-hjuling etterhvert... De kunne aldri tenke seg å gå tilbake til 4-hjuling. Den er som regel lettere, og flere modeller er gode turvogner (greit om du kan låse framhjul hvis du går i terreng). Det viktiger er hjulstrørrelsen, store hjul = triller bedre i terreng. Det er sikkert de som er uenige også, og når alt kommer til alt så er det jo en smakssak! Lykke til
feb.baby! Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Trur me komme til å ende opp m 3-hjuling... Høyres best og lettest ut:) Men e vel viktig at framhjulet både kan svinge og låses!?? Har også sett på vogner m 4 og 6 hjul, der framhjula kan svinges... virker så lett å kjøre vogna når man slipper å "løfte" opp når man svinger....
Fikk maibaby06 Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Vi har teutonia fun med fire hjul, fremhjulene kan svinges og låses. Må vippe litt på fortauskanter men ellers svinger vognen på et "frimerke". Har dessuten aldri opplevd at den er for trang i butikker, da den er smalere enn de fleste trehjulinger. Jeg syns den er super.
Fikk maibaby06 Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 mente selvsagt at den ikke er for bred i butikker, ikke for trang:-)
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 7. november 2006 #8 Skrevet 7. november 2006 viktig at det både svinges og låses forhjulet.... er som oftest slik at når man har kjørt en 3 hjuling så ender man ikke opp med en 4hjuling igjen
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #9 Skrevet 7. november 2006 Jeg har hatt begge deler og jeg ville aldri hatt en 3-hjuing om noen hadde kastet den etter meg .. Helt forferdelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå