Gå til innhold

Å støte ut slimhinnen...Noen som vet??

Anbefalte innlegg

Hei igjen jenter!

Jeg testet neg på 11.dag og neg igjen i går på 14.dag....Det var mitt første fryseforsøk, og når jeg pratet med de på klinikken sa de at når jeg nå sluttet på kapslene og tablettene ville jeg komme til å støte ut slimhinnen...og det kom til å gjøre ganske vondt sa de...(og slimhinnen min som hadde blitt såå stor og fin!!?)

Jeg tenkte jo bare "HJELP" dette har jeg jo aldri hørt om før...

Er dette virkelig så vondt?? Det må jo være noen her inne som har vært gjennom dette, så jeg håper på svar:-)

Klem fra ei som tappert og litt nervøs hiver seg på tredje forsøk...

Fortsetter under...

Har selv hatt fryseforsøk, men da i naturlig syklus uten hormonstimulering. Visste ikke at utstøting skjer etter hormonstimulert fryseforsøk. Men jeg har opplevd utstøting av livmorslimhinnen fire ganger i forbindelse med SA og graviditet utenfor livmor. Dette gjør kroppen når den vet at det ikke er liv laga lenger. Det gjør litt vondt, oppleves som litt sterke menssmerter og er rie-lignende. Men det står ikke på så lange, kanskje bare 1-2 timer. Sist gang det skjedde satt jeg faktisk i møte mens det pågikk, ikke så veldig hyggelig akkurat men det gikk greit. Det beste er å kunne ligge på sofaen under et pledd + et par Ibux eller Paracet. Du trenger ikke å grue deg.

Som Sunniva skriver, det blir jo en mens.....

Har selv hatt 4 fryse-hormonkurer, men har aldri hatt noe vonde menstruasjoner. Akkurat som vanlig faktisk.

Det går helt sikkert bra :o)

(Syntes faktisk det hørtes litt teit ut av de på klinikken å legge det fram sånn. Hørtes jo helt skremmende ut.....)

Lykke til på neste forsøk!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...