Gå til innhold

bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det mange fra bergen i april klubben? litt kjekt å bli bedre kjent før vi skal ha baby!

jannike 20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg er fra Bergen. Har termin i 26 april. Hvor i Bergen bor du da?

Skrevet

bor i bergen jeg også.. i hybel på landås, men skal flytte hjem til mamma når babyen kommer(tryggest det..hihi) :D er 19 år og har termin 20.april :) hva med dere? er dette første? :)

Skrevet

ja.... det er første. kjekt da, kanskje vi skal føde samtidig ;) hvor gammel er kjæresten din? eller er det bare deg?! når skal du på ultralyd? jeg har fått 16 nov. gleder meg!!!!!!!!!

Skrevet

har noen bilder inne på nicket mitt hvis du vil se....

Skrevet

jepp kanskje det.. hehe :) han er 23.. hva med din da? vist du har.. venter spent på UL timen skal poppe opp i postkassen min eg.. kan komme hvilken som helst dag nå!! :):):):):)):):)):) *gleder meg.. hyyyyyl* har kjøpt meg babywatcher også, sitter spent å venter på at den ska dukke opp i postkassen den også :P hvor gammel er du?

Skrevet

jeg har også noen bilder forresten.. ligger på nicket mitt :)

Skrevet

Ja dette er første ja.

Vil dere snakke på msn? Er jo kjekt med andre fra Bergen med termin samtidig også :) Bare legg meg tilom dere vil: [email protected]

Skrevet

typen er 22.... gleder meg til vi skal ha treff, blir kjekt.... har dere vært på noen?

Skrevet

Nei jeg har ikke vært på treff her i april klubben. Når er dette da?

Skrevet

tror det var ett 31 okt. tror det var for februar, mars og april.... men men.... vi må jo ha ett møte rundt juletider..... hadde vært kjekt! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...