Gå til innhold

Dere som vet kjønn!?!!

**My little Miss drama and I**

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan mage har dere og hilket kjønn venter dere?!.. Min mage sitter ganske lavt-stikker ut og tror selv 100% gutt jeg , hjertet ligger på 138-150.. Ikke det at kjønn spiller NOEN rolle er bare nysgjerrig!!! artig å se... får ikke vite det for om en mnd, nesten...

;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei...

Høres ut som våre mager "er like". Jeg venter jente i mars...

Skrevet

Min er lav, litt rund men mest "tut". Vente jente. Hjerterytme på rundt 135-140. ;-)

Skrevet

Jeg har en kulemage som sitter lavt, og hjertelyden er ca 145. Akkurat det samme som sist, da fikk vi jente! Spennende :0) Skal på ul om to uker.

Skrevet

Oj jeg mente at mage sitter lavt:-/.. såå gøy for dere.. snik titta litt på noen bilder.. fine mager:)

nåååh lykke til.. gleder meg sånn til å få vite det;)

Skrevet

min er lav , å venter jente

se bilder på: www.laprincessanuestra.piczo.com

Skrevet

Har dere fårr masse kviser i ansiktet og vært kvalm?!! for det har ikke jeg nemlig;)

Skrevet

Jeg snur trenden jeg da... magen min sitter ganske høyt, og jeg venter og jente=)

Skrevet

sitter ganske høyt og er "spiss"....vært litt kvalm,men ike samme som da jeg venta jenta..

blir gutt denna gangen

Skrevet

Magen min er langt ned og fyller ut sidene ganske godt for å si det sånn. Hjertelyden har vært på 150 ca hver gang,var masse kvalm i de 4 første mnd ene og jeg venter ei jente.

Skrevet

Magen min er akuratt lik den jeg hadde i fjor. Da ventet vi jente, nå venter vi gutt=)

Skrevet

Jeg har en "spiss" liten mage. Står rett ut og går ikke "rundt" magen. Sånn var det sist også, da fikk vi en gutt.

Er i uke 19 nå. Mange ser det ikke på meg engang med alt vintertøyet.

Dét er annerledes fra sist gang - da hadde jeg en stooooor mage. :-)

Har på begge UL sett juvelene, så det blir nok en liten gutt denne gang også. ;-)

Skrevet

jeg er bare en stor mage jeg.. den begynner under puppene og går helt ned.. har kke vært kvalm i det hele tatt.. masse kviser de første måndene, men de har stagget seg litt nå.. er i uke 29.. ser at jeg er gravid bakfra.. er vel egentlig i god form

Skrevet

jeg har no litt mage ja, 3 mann... har lav litt tutete mage kankje, det skal visst være jente.. er redd de tar feil, det var jo stas å få jente når jeg har 2 gutter fra før... de andre sv skapene har jeg vært mer rund over det hele.. men syns nå at jeg har mer tut og større mage...har oxo hatt kjempe vondt i hode og små kvalm, og en del kviser på de merklikste plasser...

Skrevet

jeg har svær kule-mage og hjertelyd på 150.. venter gutt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...