**My little Miss drama and I** Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Hvordan mage har dere og hilket kjønn venter dere?!.. Min mage sitter ganske lavt-stikker ut og tror selv 100% gutt jeg , hjertet ligger på 138-150.. Ikke det at kjønn spiller NOEN rolle er bare nysgjerrig!!! artig å se... får ikke vite det for om en mnd, nesten... ;-)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Hei... Høres ut som våre mager "er like". Jeg venter jente i mars...
Gjest Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Min er lav, litt rund men mest "tut". Vente jente. Hjerterytme på rundt 135-140. ;-)
Stirra ner 32+5 Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Jeg har en kulemage som sitter lavt, og hjertelyden er ca 145. Akkurat det samme som sist, da fikk vi jente! Spennende :0) Skal på ul om to uker.
**My little Miss drama and I** Skrevet 2. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2006 Oj jeg mente at mage sitter lavt:-/.. såå gøy for dere.. snik titta litt på noen bilder.. fine mager:) nåååh lykke til.. gleder meg sånn til å få vite det;)
Lapez Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 min er lav , å venter jente se bilder på: www.laprincessanuestra.piczo.com
**My little Miss drama and I** Skrevet 2. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2006 Har dere fårr masse kviser i ansiktet og vært kvalm?!! for det har ikke jeg nemlig;)
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 2. november 2006 #8 Skrevet 2. november 2006 Jeg snur trenden jeg da... magen min sitter ganske høyt, og jeg venter og jente=)
Gjest Skrevet 2. november 2006 #9 Skrevet 2. november 2006 sitter ganske høyt og er "spiss"....vært litt kvalm,men ike samme som da jeg venta jenta.. blir gutt denna gangen
Gjest Skrevet 2. november 2006 #10 Skrevet 2. november 2006 masse kviser og kvalm ennå (24+1), venter gutt
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 2. november 2006 #11 Skrevet 2. november 2006 Magen min er langt ned og fyller ut sidene ganske godt for å si det sånn. Hjertelyden har vært på 150 ca hver gang,var masse kvalm i de 4 første mnd ene og jeg venter ei jente.
Tommage♀♂ Skrevet 2. november 2006 #12 Skrevet 2. november 2006 Magen min er akuratt lik den jeg hadde i fjor. Da ventet vi jente, nå venter vi gutt=)
Snurrepippen Skrevet 2. november 2006 #13 Skrevet 2. november 2006 Jeg har en "spiss" liten mage. Står rett ut og går ikke "rundt" magen. Sånn var det sist også, da fikk vi en gutt. Er i uke 19 nå. Mange ser det ikke på meg engang med alt vintertøyet. Dét er annerledes fra sist gang - da hadde jeg en stooooor mage. :-) Har på begge UL sett juvelene, så det blir nok en liten gutt denne gang også. ;-)
frøken bibelstripp Skrevet 2. november 2006 #14 Skrevet 2. november 2006 jeg er bare en stor mage jeg.. den begynner under puppene og går helt ned.. har kke vært kvalm i det hele tatt.. masse kviser de første måndene, men de har stagget seg litt nå.. er i uke 29.. ser at jeg er gravid bakfra.. er vel egentlig i god form
tuppen og lillemor Skrevet 2. november 2006 #15 Skrevet 2. november 2006 jeg har no litt mage ja, 3 mann... har lav litt tutete mage kankje, det skal visst være jente.. er redd de tar feil, det var jo stas å få jente når jeg har 2 gutter fra før... de andre sv skapene har jeg vært mer rund over det hele.. men syns nå at jeg har mer tut og større mage...har oxo hatt kjempe vondt i hode og små kvalm, og en del kviser på de merklikste plasser...
Dingeling Skrevet 2. november 2006 #16 Skrevet 2. november 2006 jeg har svær kule-mage og hjertelyd på 150.. venter gutt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå