Gå til innhold

hvor lang tid tar det å tine morsmelk i kjøleskap?

Anbefalte innlegg

Skal på fest på fredag og lurte derfor på når jeg må ta den opp?

Leste et innlegg om at baby ikke ville ha frosset mm, er dette vanli eller??

Kjenner panikken stiger da vi har endelig fått til flaske, men det har jo vært med fersk mm... Smaker de annerledes kanskje? er jo et par mnd siden jeg frøys det ned...

Fortsetter under...

Hvor lang tid det tar å tine kommer an på mengden. En stor "klump" med melk tar mye lengr tid å tine enn f eks et flak (de færreste av oss har vel fryst ned morsmelk i flakform da men...) Akkurat som med stek.

Men kanskje det er lurere å ta opp melken 15 min før den skal brukes og varme den langsomt i vannbad? Da går det fort og greit.

Har også hørt at noen babyer ikke vil ha opptint morsmelk, men da var det den første melken moren fikk etter fødselen, og den er jo ekstremt fet, smaker litt annerledes kanskje?

vet at det går an i vannbad ja, men har lest at det er best å tine den i kjøleskap.. Har fryst ned avent begerene, de er fulle så da tar det vel noen timer, men hvor mange?

pokker og, var de første mnd jeg frøys ned melk, får håpe han vil ha den for jeg rekker ikke å pumpe opp ny melk... og mme vil han ikke ha..

min gutt spiste nedfrosset mm.. og en dag plutselig ikke!! men vi kan gi litt mme hvis det er krise. skal jeg til byen og pappaen er hjemme i et par timer gir han gutten vår mme så lenge. så pumper jeg heller hvis ejg er sprengt når jeg kommer hjem.

kanskje du kan tine opp litt og sjekke om h*n tar mm som har vært frossen? jeg har tatt opp og hatt i kjøleskap, men trengte det før og da varmet vi det bare i vannbad.

hmz,der fikk jeg svar på det at det er normalt at noen ikke vil ha opptint mm, det vil nemlig ikke min gutt, fersk mm tar han fint men opptint er han ikke så glad i... Har vært ute et par ganger og da sliter faren enormt med og få i lillegutt mat,nå får han mme det går bedre,... Tar foressten 12 timer og tine opp i kjøleskapet...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...