Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Jeg lurer litt på det jeg. Å så lurer jeg på hvordan det kjennes ut
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Ja, du kan kjenne det ved at det stikker no sinnsykt der nede.. du merker også at baby presser seg nedover.. også mange som merker at det blir lettere å puste..
duppsko Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 legen sa at hodet til min baby var festet seg nå, jeg kjenner ikke det... babyen sparker fremdeles i ribbeina, og jeg synes at det til tider er veldig tungt å puste.. er sikkert individuelt, slik som nesten alt annet i ett svangerskap..
Desperat 3 gangs fødende Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Ifølge legen har babyen min nå festet seg. Er tredje gang jeg er høygravid og har ikke kjent at noen av dem har festet seg.
KMB Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Jeg kjente det denne gangen og gikk til legen for å få det bereftet. Men dette er jo 4. gang for meg! Jeg hadde vonde kynnere, etterfulgt av tissetreng, kjente at hodet presset seg ned. Sparkemønsteret ble også annerledes. Jeg kjente det også 3. gang, men da skjønte jeg ikke at det var hodet som festet seg før legen sa det til meg etterpå. Jeg tror man må ha gjort dette noen ganger, og vite hva man skal kjenne etter for å være sikker!
aeta mamma for første gang:) Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 Eg har og hatt en del stikkingar heilt der nede på en måte. var til legen i dag og han sa at hovudet til ungen no ligg heilt nede i bekkenet. han lika ikkje uttrykket "feste seg" men eg rekna med dete r det ungen har gjort. Trur nok at det vi kjenner er at ungen blir pressa lenger og lenger ned ja, og det er ikkje rart at vi kjenner det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå