Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 husker dere på farsdagen? å hva skal dere kjøpe?
Vestlandske meierier A/S Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 husker på den, men kommer ikke til å kjøpe noe. Får vel kanskje eldstemann til å lage kort til pappaen:)
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 2. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2006 ja kort må hanfå
SkRuLLa,Synnis&SpiRa Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 hva er vanlig å gi a?? han har aldri vært pappa før nå, hehe=) gir han ett hjemmesnekra kort, og en leketraktor, han samler nemlig på john deere traktorer, heheh!!!! JA, han er voksen asså...
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 2. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2006 hehe vi har bestilt kort mappe og fått gravert inn en liten hilsen på hans første farsdag fra lillemann
anlej Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 Skal lage kort, med et fint dikt på, og så har jeg kjøpt istid 2 - for den ønsket han seg :-), i tillegg har jeg kjøpt en kaffekopp med bilde av han og jr på, samt teksten verdens beste pappa
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 2. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2006 hvor fikk du tak i den koppen?
anlej Skrevet 2. november 2006 #8 Skrevet 2. november 2006 eurofoto.no - de har også noe lignende på fotoknudsen vet jeg
~Endorfina~ Skrevet 3. november 2006 #9 Skrevet 3. november 2006 Åh den koppen var et lurt tips! Så lurt at jeg kanskje heller vil gjøre noe sånt til jul...? Når er forresten farsdagen?
Gjest Skrevet 4. november 2006 #10 Skrevet 4. november 2006 Fant et morsomt kort, et diplom for beste pappa Så får han noen boxershorts og en genser Jeg eeeeelsker å kjøpe gaver
~Endorfina~ Skrevet 4. november 2006 #11 Skrevet 4. november 2006 Hvor fant du det diplomet? Jeg fant noen morsomme t-skjorter på BIM-shoppen
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 4. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 4. november 2006 ja di kortan e kjempe arti. men har dessverre brukt de allerede de finn du på bok handel. trur stortsett alle har de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå