Gå til innhold

To timer til første kontroll, sommerfulger og baby i magen :D

Anbefalte innlegg

I dag skal jeg endelig på første kontroll, skal bli deilig å endelig få vite om jeg er 12+ 5 (som jeg tror) eller 8+3 som fastlegen anntok etter tlf samtale.

Jeg har den siste uken blitt kvitt kvalmen og den manglende apetitten, og føler meg mye bedre, nå er jeg bare trøtt.

Slik var det også da jeg ventet førstemann, i uke 12 ble alt mye bedre..

Jeg skal til gyn og jordmor, med privat praksis, følte meg så godt ivaretatt sist da jeg hadde et høyrisiko svangerskap. Dette svangerskapet har så langt vært normalt, men det er betryggende å ha samme gyn og jordmor som sist, føler at de 'kjenner meg'...

Håper at vi får UL eller i det minste høre den lille i dag, og at vi får klarhet i om det er en eller flere (magen min er enorm, omtrent som i begynnelsen av 5.mnd sist, så samboer er overbevist om at vi venter 2, noe som ikke er usansynlig ettersom tvillinger forekommer hyppig i min slekt (mamma er tvilling). Jeg håper ikke at vi venter tvillinger, det betyr at vi må flytte, vi har ikke plass til to babysenger....

Utrolig hvor mange tanker som svirrer i hodet mitt nå...

Skal også bli kjekt å få høre om vi får lov til å ha sex, (jeg har så lyst på... :P, men hadde en liten blødning i helgen etter sex på lørdag) I forrige svangerskap hadde vi forbud mot sex ica 8mnd... urk..

nei jenter ønsk meg lykke til, jeg tror jeg skal avslutte før jeg skriver et 10 siders inlegg om alt jeg har i tankene hehe

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...