Puppesnuppa Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Hvor mye amming er det hos dere om dagen. Lillegutt får 4 faste måltider, puppen kommer etterpå sånn at han skal spise godt, og jeg ammer fortsatt 1 gang om natten. Men for hver dag føler jeg han ligger kortere og er mindre og mindre interessert.. Er litt usikker på hvor mye han egentlig får i seg om dagen. Hvordan er det hos dere??
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Isack er 9 1/2 mnd. Men har vært veldig lite interessert i puppen de siste 2 mnd. Han vil bare ha pupp om morgen. Og dte er ikke stort han får i seg da heller, siden det av den grunn ikke er mye igjen av melk der inne. Derfor får han 1 måltid med mme i tillegg til morgenpuppen. HS sa til meg at de skulle ha i seg 5-6 dl melk i døgnet. Da medberegnet det de får i seg i grøten. Isack spiser grøt med 2 dl vann, 2 ganger om dagen. Og trenger derfor 1-2 dl melk utenom dette. Det er jo vanskelig å vite hvor mye de får i seg når de får pupp, men hvis han spiser godt med grøt om dagen, er det ikke så mye han trenger heller:)
Puppesnuppa Skrevet 2. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2006 mm.. den ene prosjonen med grøt jeg gir skal tilsettes MME, og da får han i seg nesten 2dl der også..
*guttemamma* Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Min gutt er 8 mnd på lørdag, og de siste ukene så vil han bare ha 2 ganger om dagen, om morgenen og om kvelden. Han får 4 faste andre måltider. Men av og til når jeg tilbyr på ettermiddagen så tar han, men ikke allltid. Hvis han våkner tidlig (6tia) så vil han ha da, og da vil han igjen i 8 tia... Så egentlig så er det ikke noe fast rutine på det lenger. Godt å slippe å amme hele tiden og veldig godt å ikke ha så sinnsykt med melk hele tiden..
Raffna Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Jeg ammer FØR hvert måltid med fast føde, pluss tidlig om morgenen, så det blir 5 amminger i løpet av en dag. Han spiser ikke om natta, siste måltidet er rett før kl.19 og første amming igjen da blir i 7-tida om morgenen. Han spiser to måltider med grøt, et brødmåltid og litt middagsglass, og han vil IKKE ha MME, så jeg er glad det fortsatt er produksjon i puppen :-)
To fine gutter Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 Min gutt er også 8 mnd på lørdag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå