Gå til innhold

sove hele natta???

Anbefalte innlegg

Skrevet

loke e 9 mnd,han vil ik ha pupp fra han var 6 mnd,så da begynte han me flaske.han spiser godt,så han e go og mett t senge tid,mn vil ik sove uten flaske og våkner minst 2 ganger om natta å ska ha flaske.har hørt at di ik ska sovne me flaske eller ik treng mat om natta når di spiser før di legger seg.er d nån tips for å avænne han me d??.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å tips om hvordan æ ska få han t å sove hele natta ønskes!!

Skrevet

Prøvd med vann ?

Gutten min holdt på slik han også, selv om han fikk 3 måltider med fast føde per dag.

Tenkte en dag, at nå er det nok. Han spiste seg god og mett på natta og var ikke sulten før langt ut på formiddagen pga det. Så tydeligvis hadde han forvirret seg inn i en dårlig matsituasjon.

Begynte med å utsette den ene flasken (han fikk 2 om natta), slik at det gikk lenger før han fikk den første flasken, ga han bare vann (han var flyforbanna). Da spiste han seinere på natta og var litt mer sulten på morgenen (men ikke sånn veldig sulten). Etter 1 ukes tid startet jeg avvenningen. Det har gått strålende. Han skjønte fort at her er det ingen servering på natta (bortsett fra vann) og da sov han rundt. Første natten var han våken i 2 timer. Andre natta fikk han vann og sovnet med en gang og 3. natta våknet han ikke i det hele tatt før morgen.

Når han fikk flaske på natta sov han veldig urolig, kunne holde det gående 1-2 timer etter å ha fått mat, men etter at jeg kuttet mat på natta sover han så godt. Sjeldent han våkner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...