Charlo Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Nå har jeg visst at jeg er gravid siden tirsdag. Er 4+2 kun, og jeg føler tiden går så vanvittig sakte. Det er som om det var tre måneder siden jeg fikk vite det. Hvordan skal jeg holde ut helt til 12. juli neste år? :-)
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Jeg har det også sånn, er nå 9+3 og tiden har snirklet seg sakte avgårde hele tiden... Men ei venninne av meg som har vært gravid to ganger fortalte meg at hun syntes det var 1. trimester som gikk saktest, etter det slappet man mere av i forhold til at det skulle gå bra og tiden gikk fortere. Så det håper jeg virkelig, hvis ikke blir det et laaaaangt svangerskap... Jeg synes igrunn det hadde holdt med 6 måneders svangerskap jeg, men det kan vi jo ikke bestemme;) Mener forresten å huske at de to første ukene jeg visste om graviditeten gikk saktere enn de siste 3-4 ukene nå, kanskje fordi jeg har vent meg litt til å være gravid. Lykke til videre med ventetida da;)
kokelimonke Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Uff ja, helt enig.. Har egentlig nok jeg skal gjøre, haugevis med skolearbeid som jeg ikke finnes motivert for, og det er jo jul snart,er jo alltid litt som skal ordnes til det Vi er vel egentlig litt heldige som har 1.tri nå som det er mye som skjer, men likevel føles det som tiden sneeegler seg avgårde.. Synes det er ekstra slitsomt å skulle gå rundt og late som ingenting! Tror ikke jeg klarer å holde meg til jul nei.. Det er bra vi har hverandre her da Lykke til, måtte ventetiden suse avgårde!
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Synes ikke det mye som skjer nå om høsten jeg...
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Tiden går saaaaaaaaaaaakte!!!! Er ikke til å holde uuuut!!!! huff... visst det en uke, føles ut som 2 mnd!!! uææææææ...
kokelimonke Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 Akkurat nå føles det ikke sånn nei, men som regel synes jeg høsten pleier å gå ganske fort, i motsetning til jan, feb, mars som føles uendelige... Hvertfall for oss som har eksamener...den tiden pleier alltid å rase avgårde! Og plutselig er det jul =)
Charlo Skrevet 2. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2006 Godt vi er flere :-) Jeg har innmari mye å gjøre, men arbeidet snegler seg av gårde. Styrer det meste sjøl, og det betyr jo da også at jeg kan la være å gjøre noe helt til det blir panikk. Pleier ikke være SÅ fjern som jeg er nå. Mye av dagen går også med til å lete etter mobiltelefon og nøkler som jeg legger fra meg hvor det skal være..... Helt greit at spiren har tatt over kroppen og lager litt uro, stikkinger og kvalme, men jeg vil veldig gjerne ha tilbake hodet mitt!
kokelimonke Skrevet 2. november 2006 #8 Skrevet 2. november 2006 Ja! haha! det har jeg også merket, helt koko blitt =) Føler meg nesten presenil... Godt vi er flere Ü
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå