Gå til innhold

Mulig seteleie, flere?

♡ Bella- nr2 i desember♡

Anbefalte innlegg

Jeg er 36+0 idag dvs begynt på uke 37 nå. Og babyen ligger fortsatt ikke med hodet ned.

Så jeg har fått henvisning til kontroll på A-Hus, for måling av bekken og Ultralyd 10.nov!

Håper babyen har snudd seg til da altså!! Krysser alle fingre og tær for at jeg slipper seteleie eller keisersnitt!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6928859-mulig-seteleie-flere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 36 (35+2 el noe slikt) og hvis jordmor fremdeles er usikker på leiet ved neste kontroll til onsdag, blir det ultralyd etc på meg og. Håper det er hodeleie!! Hun kjente og kjente sist gang, men var ikke sikker...

Lykke til :)

Her er alt litt usikkert...babyen kan ikke ligge stille.....hodeleie, seteleie og nå sist tverrleie....skal til kontroll neste uke (er da i uke 36) og ligger ikke babyen i hodeleie da blir jeg henvist til sykehuset for ul-lyd.

Han har det bare med å legge seg fint med hode ned....hadde en vanskelig og lang fødsel sist som endte med sugekopp...har ingen dårlig minner fra fødselen, men skal si at jeg ikke hadde det særlig godt etterpå....nekter å rivne like mye en gang til.....og så begynner jeg å tvile på om det er bedre for babyen å bli født i sete enn å bli tatt med ks......

Annonse

Må nåkk signere her å.. tv1 ligg i sete, så d blir setefødsel ;/

Hadde vært bedre om nr2 hadde logge feil vei, for da hadde d vært muli å snu ho etter at nr1 bli født..

Jordmor viste oss igår kordan en setefødsel foreløper.. d så ikke særli bra ut, bynne å grue mæj masse..

dn fødselsamtaln skremte mye mer enn dn beroliga..huff, glede mæj til å få hele fødseln overstått

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...