Ellen propellen Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Noen har 28 dager og andre 30 er hva jeg har hørt.. kan man ha lengre enn dette også, eller er det ikke normalt??
Nenya^juni2010 Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Går vel fint ann å ha lengre enn det.. Har sett flere som har oppi 40 dager... Men om det er "normalt".. Spørs hva du mener med det..
issis Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 hei ellen vi ble ikke gravide før i vår 9 mnd som vi prøvde. jeg har syklus på 31 dager og fant ut at jeg hadde eggløsning rundt dag 17-18. kjøpte eggløsningstester og det var nyttig. lykke til med prøvingen.
Gjest Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Jeg hadde syklus på mellom 29 og 40, jeg. Helt ustabilt med andre ord. Normalt? Tja, sikkert ikke. Men ble nå gravid allikvel da
Ellen propellen Skrevet 2. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2006 Hei, gratulerer med spire da!! Godt å endelig få det til. Vi har en sønn på to år, og hadde ikke planlagt å blir gravide akkurat ¨nå, men koselig om det er noe. Jeg har masse luft i magen, veldig opplagt om dagen, men stup trøtt om kvelden. Hatt murringer i livmor siste uka, og stikking som har gått bort igjen. Fire kviser også.. som du skjønner er jeg ganske sikker på at det er noe.. men blirlitt forvirret når jeg tester negativt. når testet du positivt, og hva tror du om mine symptomer??? Huff, blir jo gal av å vente..
Gjest Skrevet 2. november 2006 #7 Skrevet 2. november 2006 Det høres jo ut som du er gravid, da ! Det kan jo godt være at du ikke hadde EL akkurat midt i syklusen (hvis den er 28 dager), men senere. Da vil du jo naturlig nok teste positivt litt senere. Test igjen om noen dager du! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå