Gå til innhold

Flere med "kosegriser" :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For det har jeg. Sovner greit i ssengen sin om kvelden, og sover greit en stund. Men, så våkner han og ligger å stikker armer og bein ut mot meg. Masse sutring.

Tar jeg han opp og legger han ved siden av meg, sovner han med en gang. Kryper inntil meg og sier: "mmmmmmmm......"

Han er forresten 8 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig! Så lenge du også får sove slik, er det vel ingenting som er koseligere enn å ligge ved siden av babyen sin:-) Det har jeg gjort med alle mine..

Skrevet

Han er 6 mnd. På natta ligger han i egen seng, men det hender han våkner. Prøver å gi han smokken men han spytter den ut og strekker armene sine mot meg. Gir han en kos, da holder han rundt hodet mitt, koser litt, gir han smokken og da sovner han igjen.

Han har blitt en ordentlig kosegris på dagtid. (og han som hatet å kose før). Ligger oppe på brystkassen min og koser seg masse....deilig da : )

Skrevet

Jeg vil også ha en kosegutt!! Min er altfor nysgjerrig til å ligge å kose... Bare 3,5 mnd da så håper det blir mer kos etterhvert :)

Skrevet

Ja, det er jo koselig, men vil helst ha sengen min for meg selv. Koser myyyye om dagen, og om kvelden og natten vil jeg gjerne kunne krype inntil samboeren min:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...