lita_36 Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Gutten våknet i dag med hes stemme og raspende hoste. Ikke noe kjekt å høre på for hans mamma... Tenker at da er nok halsen sår også. Hva kan man da gi til disse små for å lindre litt? Selv er jeg en tilhenger av drops, men det er han jo for liten til. Min svigerinne er lege og gir saftis, men ser at han er en type som lett reagerer på sukker, så vi prøver å begrense litt. Noen tips?
Olaussen22 Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Gutten min har også fått hes stemme og hoster. Ble veldig tett igår kveld og ble veldig tungpustet, så jeg ringte legevakten. De anbefalte varm drikke og evnt. en Paracet for å lindre halsen. Men han er verre idag med hoste og litt surklete i brystet, så vi skal til legen kl 11 idag. Greit å få lyttet på han og sjekket det. Ikke noe kjekt når ungen din er syk. Håper gutten din blir frisk snart.
lita_36 Skrevet 2. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2006 Hva liker dere å gi av varme drikker til disse små? Helt enig, ikke kjekt når de små er syke. God bedring til gutten din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå