Gå til innhold

mammatøy til jul og julebord...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker at det i sommer var en link til en amrikansk side med mange nydelige kjoler, tror også det der var til en norsk side, men flotte mammakjoler.

Noen som kan huske linken???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet de har mye fint på www.motherhood.com , men tror ikke de har no norsk side:(

Synes det er altfor dårlig utvalg av klær til gravide i Norge. Har forresten ikke sett en eneste varm vinterjakke. Og nå er det jo fryktelig kaldt.

Lykke til!

Skrevet

Enig, soulbeauty!!

Alle de jakkene jeg har sett ser ut som om jeg har arvet av oldemor!! Skikkelige kjærring(!!) jakker...

Flaks det in med store lange skjerf om dagen ;o)

Skrevet

He he he! Jeg var ute her i forrige uke og så etter antrekk til julebord o.l, men fant ingen ting!!! Jeg fant såklart noen topper som var greie, men ikke bukser eller skjørt!!! De passet ikke i det hele tatt, jeg så ut som en strandet hval! :) Så for meg blir det olabukse og en pen topp på julebordet! ...de andre kommer til å være så drita at de ikke legger merke til hva jeg har på meg...

Skrevet

jeg har en svart pen mamma kjole og en rød mamma skjorte som passer godt nå i juletider og sånt fremover. brukte de når jeg gikk gravid på julaften sist. men får før jul denne gangen så skal ikke bruke det..

Så hvis noen vil kjøpe det av meg så kan du godt det. er i str 38 tror jeg. (ikke liten i str)

Skrevet

Kjøpte en nydelig sort mammakjole på zara i spania for noen uker siden. Regner med at de har noe på zara i oslo også, har ikke vært der og sett, men i spania hadde de i alle fall masse lekkert. Kjøpte også en dritfin jakke på mango. Var ikke så dyrt heller...

Skrevet

Angående det med varme vinterjakker....er ikke alltid man må handle i gravideklærbutikker for å få tak i en vinterjakke som duger....jeg var på Zara i bogstadveien...der fant jeg en nydelig sort kåpe med knapper som stoppet under brystet...da dette er moderne nå syntes jeg det var ideelt,,den er god og varm og holder til nurket har kommet ut pluss at jeg kan bruke den når jeg er ferdig...har lurt flere med den jakken...oi...er du gravid spør de meg om..jepp...syntes nesten ikke under jakken og jeg er 30+3 nå...så det er artig å se bra ut og avlikevel være ganske stor....jeg anbefaler alle å ta seg en tur på zara...dere blir nok overrasket over hva som kan passe...ikke minst kjøpte jeg en nydelig kjole der med sløyfebånd under brystet og vide skjørter...passer perfekt til julebordet i år...klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...