Gå til innhold

CB -positiv over natta...!!?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nei, det var det jeg tenkte! Synes bare det var så rart at ingen av mine andre tester har endret seg...

Jeg har ikke IKM før i neste uke engang..tror jeg. Dette er første pp etter SA i oktober.

Jeg har testet meg tidligere for å se om HCG nivået var ute av kroppen etter SA.

Vi må sikkert bare vente å se hvordan det går...

Rart det med testen din.

Det har aldri skjedd meg at en negativ test har blitt positiv.

Selv om det står at man ikke skal se på den etter 10 minutter, bør ikke en test bli positiv hvis den ikke har vært i nærheten av det den skal reagere positivt på.

Men det er vel kanskje sånn da.

ønsker deg lykke til. Vent til IKM så er du sikker på resuktatet. :-)

Annonse

Takk skal du ha.. Jeg ble virkelig overrasket selv! Mannen min fikk testen på mms og han så også streken. Jeg vet at sist jeg var gravid kom også streken opp sent. Men ikke over mange timer.

Jeg håper så inderlig at det går rette veien, for denne prøvingen og testingen gjør meg gal. Jeg var ikke klar over hvor altoverslukende dette ville bli, og har store problemer å holde meg konsetrert om andre ting. Huff...

Vi har et barn fra før av, og den satt på første forsøk. Neste satt også på første forsøk, men endte i en SA. Det var et skikkelig sjokk for oss begge.

Vi venter egentlig på at jeg skal få mensen nå, men vi kan like gjerne være gravid på nytt.

Hei Danebog,

Jeg tok tre billigtester i gaar (jaaaaaaada, tre stykker, hehe)

Den foerste var negativ og forble det, den er det enda.

Den andre fikk en veeldig svak strek etter ca 15 min, og har det enda.

Den tredje fikk en svak test etter 1 min, og den har en noe sterkere strek enda.

Hmmmmm....

Saa litt eplekjekk tok jeg en CB test i dag, og sambo og jeg skulle bare konstatere de eventuelle glade news, men den ble ikke positiv i det hele tatt, gitt. Den ble tatt sen ettermiddag, og med passe konsentrert urin.

Vel, jeg tester neste tre dager, morgen, og IKM er paa ca loerdag.

Jeg tror teorien din kan ha noe for seg, men det kan ogsaa hende den ikke har det. Det er faktisk ikke godt aa vite.

Det blir spennede aa se i hvert fall.

Lykke til!

Annonse

Hei

Lurte bare på når du hadde SA? Jeg hadde en SA selv den 10. oktober og jeg venter også på mensen. (eller egentlig ikke :)) Håper vi klarer å treffe denne mnd..

Ta en test om noen dager å se.. skal krysse det jeg har for at det kommer et kryss med en gang da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...