Gå til innhold

TorsdagsTwilight! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vims - har jo hørt om hvor vakker du er, men at du er så klok også!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vims er et skikkelig kinderegg skal jeg si deg!

Skrevet

Og hun er miiin :D (ok, mulig vi kan fikse noe leasing-opplegg her)

Ellers så ligger vimsemor med ctg nå så da får far sørge for kommunikasjonen mot omverdenen. Ikke noe nytt så langt

Skrevet

du er en heldig, heldig mann!

Lykke til framover! Venter spent på oppdatering!

da stikke jeg og henter lilletrollet i barnehagen og leker alenemor mens gubben jobber seint. idag benytter vi sjansen når far er borte og skal gasse oss med potetball til middag!!! mmm.... :)

Skrevet

Huff, CTG er vemmelig... Måtte ligge med det i timesvis med rier med førstemann, og tror nok det er derfor jeg velger fødestue uten slikt styr denne gangen! Håper Vimsemannen ser sitt ansvar og gjør alt som måtte være av husarbeid og skjemmer bort sin vidunderlige Vims etter alle kunstens regler?

Vi krysser fingrene for familien Vims som vanlig (begynner å bli vant til å skrive med kryssede fingre nå - svært elegant:)).

Skrevet

Akkurat nå så lever vår hybelkaniner det søte liv med begge voksne godt plassert innpå samme rom (hvitt hus hvor det jobber mennesker døgnet rundt og har på seg hvite klær...)

Noen som har noen idè om hvordan man dresserer kattene til å støvsuge og legge ved i ovnen? (det siste er kanskje unødvendig siden det er lenge siden i morges når jeg tente opp for dem)

Men jeg er en ræser på bollekjøping og vet jo hvor alle skjulte brusautomater er gjemt rundt på området. Noen fordeler har man jo med adgangskort :)

Vimsefamilien hilser tilbake om enn bare i to eksemplarer

Skrevet

Sponge: jeg syntes ikke ctg'en var så fæl jeg, men så lå jeg bare med den i 45 minutter da.

Vims og vimsemann: Spennende, spennende:) (Det ordna seg forresten med pdf-greiene)

Ellers; oppgaven er i trykken:/ Skikkelig ekkelt, føles som om jeg har levert et uferdig produkt, men jeg hadde nok syntes det samme om jeg hadde utsatt det en måned eller seks også.

Angående en rettskrivingstråd lenger oppi her: eksisterer det virkelig mennesker som tror dialekter er godkjente skriftspråk i Norge? Skummelt. Vet dere forresten at lærerne ikke retter grammatikk og rettskriving på elevene før langt uti barneskolen?

Skrevet

Hey, en mann som leggermerke til hybelkaniner? Kan ikke kattene læres opp til å fange dem og legge dem i en dertil egnet søppelkasse? Ellers kan vel ikke katter dresseres i særlig grad...

Boller og brus er det minste dere fortjener, godt dere tar vare på hverandre! Og igjen takk til Vims for at ka-ping og jeg fikk msn'et i dag - det var veldig koselig!

Skrevet

Hanne: Brukte CTG flere ganger over fire dager, og for meg var det å ligge på rygg mens jeg hadde rier temmelig - la oss bare si at jeg ikke gjør _det_ igjen. Oppgaven din er sikkert strålende, forresten, går nok akkurat så bra som du fortjener.

ka-ping: har omsider fått lagt ut (dårlig) magebilde, ser du på det skjønner du kanskje hvordan jeg kunne kle bort magen helt til for to mnd siden...

Skrevet

Hei igjen! Og takk for lykkeønskninger og klemmer alle twilightjenter! :)

Dere har da vært forferdelig søte her mens jeg har vært vekk? Forelsket? Klok? Kinderegg? Er dere på syre hele gjengen? *ler*

Så flink du har vært Hanne, tror bare det er et godt tegn at du føler det sånn! Du skal se at det blir knallbra! :)

Skrevet

Vims: det er jo sant, du er tre ønsker på en gang vettu :) pen, smart og koselig! Vimsemannen er en heldig mann!

Sponge: nå skjønne jeg ja! Fine magen, men kanskje litt mindre enn min? hehehe :)

Hanne: jeg gleder meg masse til å lese! Tror nok også du kan sende et eksemplar til Sponge, et er ikke helt umulig at det er interessant sett i forhold til det hun jobber med til daglig...

vims/sponte/stinemor: endelig er vi msn-bårne hele gjengen! MEN jeg må bruke den gamle messenge-versjonen min... tenkte å prøve å avinstallere/reinstallere live messenger, men det må bli utover kvelden når jeg har bedre tid og ikke har de grusomme Gnottene durende i bakgrunnen... grusomme greiene!

Skrevet

Så bra at det endelig har ordnet seg med MSN :o) Pc og nett skal tydeligvis ikke være så lett å forstå seg på... Min pc har oppført seg underlig i mange måneder nå, men jeg har lært meg å leve med nykkene - blant annet å slå seg av og på når det passet pcn, aldri kunne ha lyd på osv. I dag, plutselig, kom det opp at det hadde skjedd en alvorlig feil, pcn restartet seg, og etter det har alt fungert som normalt! Bare at det står at internett er deaktivert...men jeg er da vitterlig på nett...forstå det den som kan :o) Så lenge ting fungerer tør jeg ikke røre noen ting...hehe!

Sponge: Så fint magebilde :o)

Det er litt gøy...vi har ingen fjes å forholde oss til, bare mager :o) Men det fungerer jo så fint atte!

Ha en fin kveld jenter! Nå skal jeg forsøke å få ferdig en bukse jeg strikker til en liten kar jeg skal være fadder på om bare en uke...hater å montere, bare gøy å strikke!

Skrevet

ka-ping: du er en flørt ;)

Fortsatt ingenting nytt fra vår front! Denne ventinga er en tålmodighetsprøve! :)

Skrevet

Må innom en tur før klokka bekker 12 da;)

Jeg har fortsatt syk datter, så jeg tar henne med til legen i morra. Var greit å få med seg i dag på jobb, sjefen ble litt glad for det da;)

Fikk besøk av andrea med jente i magen også da;) Var veldig koselig det da! Dessverre ingen katalog å sende med henne hjem, men en liten sniktitt fikk hun da;) Den har kommet i butikk på solsiden da......

Jeg har i kveld startet på mitt eget *før babyen og jula kommer skal ting komme i orden prosjekt* jeg da............. Starter med kjøkkenet! Tok med 6 pappesker hjem fra jobb i dag og den ene er full allerede.......(har tømt 1 overskap...)

Noen som kjenner noen som samler inn til ett eller annet land og kjører til før jul??? Jeg har mye som er helt greit å bruke men som jeg ikke kan ta penger for....hvis dere kjenner dere igjen;) Jeg sender alt til Fretex hvis ingen har en god idè;)

Skal gi meg snart siden bekkenet ikke var enig i at jeg bærte opp ved fra kjelleren i dag......men jeg MÅ fyre og siden jeg har prøvd å trene opp veden til å gå trappa sjøl, men det går sakte for å si det på den måten så er det bare en måte å gjøre det på;)

Jeg har tenkt å prøve det der med magebilde jeg også, 6-7 uker siden sist tror jeg nå;) Mange fine mager her inne på tråden ihvertfall!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...