selfangerkjerringa Skrevet 2. november 2006 #26 Skrevet 2. november 2006 ja så lenge den er hvit så... snøen altså... fordelen med å bo på landet kontra i byen er at her forblir den hvit, helt til den regner vekk jeg kommer ALDRI til å savne den grå, bruke og svarte snøen i Trondheim
SpongeBob Skrevet 2. november 2006 #27 Skrevet 2. november 2006 ka-ping, hvorfor får jeg msn'e med stinemor og 1D, men ikke med deg? Det er så urettferdig!
selfangerkjerringa Skrevet 2. november 2006 #28 Skrevet 2. november 2006 det er ganske frustrerende ja... jeg har prøvd alle utveier, til og med sletta deg fullstendig... men når jeg prøver å legge deg inn igjen så får jeg beskjed om at du allerede fins. Og det gjør du jo ikke.... ååååh!
Gjest Skrevet 2. november 2006 #30 Skrevet 2. november 2006 Så sant som det er sagt! Nå bor jeg heldigvis på "rættsida" i Trondheim, så hjemme er snøen hvit!:-)
SpongeBob Skrevet 2. november 2006 #31 Skrevet 2. november 2006 Hvit snø er mye bedre enn grå snø. Men stort sett er den penest på avstand!
selfangerkjerringa Skrevet 2. november 2006 #32 Skrevet 2. november 2006 Jeg ville nok satt større pris på snøen hvis jeg hadde hatt gode vintersko i str. G for Gravid...
SpongeBob Skrevet 2. november 2006 #33 Skrevet 2. november 2006 Ligger det ikke noen snowjogg str hest på loftet hos mammaen din? Er bare lykkelig så lenge jeg kommer inn i støvlettene mine, det er mye lettere å se ut som en vannmelon når jeg kan gjøre det på høye hæler:)
selfangerkjerringa Skrevet 2. november 2006 #34 Skrevet 2. november 2006 åååh nå snør det masse, RETT NED! Det skjer jo så godt som aldri her ute! så herlig... massevis av julestemning inni ka-ping'en nå ja! Hadde jeg bare hatt pepperkakedeig å kose meg med.. sikle.... ps: ingen snowjoggs i mils omkrets dessverre... blir nok marssjkoa tenker jeg. De er litt kalde, men holder blautsnøen ute.
selfangerkjerringa Skrevet 2. november 2006 #35 Skrevet 2. november 2006 det varte ikke lenge gitt... etter fem min så kom det noen vindkast og nå snør det helt vanlig diagonalt igjen Men fremdeles lyst på pepperkakedeig!!!
Gjest Skrevet 2. november 2006 #36 Skrevet 2. november 2006 Marsjstøvler er gode greier på vinter-føre! Med en ullsokk nedi blir ikke jeg kald på beina iallefall. Sko er forresten et problem her også, men ikke pga graviditet! Har tømmerstokker til legger, så i fjor var første gang på 15 år jeg kjøpte meg støvletter, feks... Får de på meg nå også, men med ultratynn såle og høy hæl er det ikke akkurat beregnet til -20, og aketur/trilletur, feks...
SpongeBob Skrevet 2. november 2006 #37 Skrevet 2. november 2006 Sålenge de passer! Du mumlet jo noe om å klare deg med ett par sko fram til termin, og det høres jo totalt barbarisk ut for meg i alle fall:) Så forresten innlegget ditt om selektiv hukommelse, men har ikke svart der, men jeg satt hos JM i går og prøvde å huske fødselen (hun hadde en del spørsmål), og reaksjonene hennes var sånn at jeg kom på en del ting jeg nok har valgt vekk, ja... Kanskje det som er spesielt for ditt tilfelle er at du var så sliten at endorfinene og oxyticinet ikke klarte å blokkere alt? Høres jo ut som du hadde en forferdelig tørn... Selv var jeg kanskje mer skremt over at jeg ikke følte umiddelbar morskjærlighet til LT, men det har kommet så grundig etterhvert at jeg vel tar _den_ siden med mer ro nå...
selfangerkjerringa Skrevet 2. november 2006 #38 Skrevet 2. november 2006 Jeg kan da ullsokk-trikset Det er nettopp det som gjør marsjsko så geniale! Men får ikke plass til den nå lenger... så da er man vel like langt.
SpongeBob Skrevet 2. november 2006 #39 Skrevet 2. november 2006 Hva er marsjsko? Det jeg kaller armyboots?
selfangerkjerringa Skrevet 2. november 2006 #40 Skrevet 2. november 2006 stemmer militærsko. Den ekte versjonen, den som gutta i grønt (osv) bruker i forcen her i Norge. Knalle gode sko!
SpongeBob Skrevet 2. november 2006 #41 Skrevet 2. november 2006 Sånne ahr jeg ikke gått med siden jeg skjønte at det fikk beina mine til å se enda kortere ut... Men ja, glimrende sko!
selfangerkjerringa Skrevet 2. november 2006 #42 Skrevet 2. november 2006 hehe jeg går da ikke med dem i offentlighet, tullesvampen min! Men når vi går i skogen, eller jeg må ut og gå tur, eller sånne ting. Fritidsaktiviteter altså. Men ikke på besøk, butikk eller shopping, god forbid!
SpongeBob Skrevet 2. november 2006 #43 Skrevet 2. november 2006 Så du har ikke blitt så rural, altså? Der jeg bor er folkedrakten allværstøy og turtøy i forskjellige utgaver, men jeg tviholder på kåpe og høye hæler. Kan jo ikke gi opp alle vaner fra bylivet...?
selfangerkjerringa Skrevet 2. november 2006 #44 Skrevet 2. november 2006 hehe har det sånn selv jeg Hjemme kan jeg loffe rundt i litt snodige inneklær ja, men allværsjakke får du ikke meg inn i UANSETT! Har en diger, jævlig stygg vinterjakke som går godt rundt meg nå når jeg er gravid, den er vindtett og god og varm, men det er kun når jeg går tur eller leverer ungen i barnehagen. Skal jeg på butikken, til legen eller et sted der jeg VET jeg møter folk, så er det inn i de upraktiske skoa og på med den fine, men kanskje litt kalde jakken og det broderte hvite skjerfet Kall meg forfengelig, men LITT stolthet har man da!
selfangerkjerringa Skrevet 2. november 2006 #46 Skrevet 2. november 2006 så du syns jeg burde skifte nick til Posh-Ping kanskje?
vims-74 Skrevet 2. november 2006 Forfatter #48 Skrevet 2. november 2006 Hei jenter, alt bra? Her er alt bra, har ligget og murmlet i et par timer nå med vimsemannen på besøk, helt utrolig hvor mye bedre jeg sover når han er i nærheten, da er vimsen trygg! Nå er han ute og handler boller til oss, så skal vi drikke litt kaffe! Jeg har muligens et tips dere kan prøve med denne tullete msn-greia! Jeg hadde samme problemet med å få lagt Hanne til på msn hjemme, men da jeg ble innlagt her og logget på webversjonen av msn lå hun plutselig i lista mi! Rart ja? Så prøv www.webmsn.com(evt no, husker ikke)
selfangerkjerringa Skrevet 2. november 2006 #50 Skrevet 2. november 2006 vims: jeg tror jeg er blitt littegrann forelska i deg.... *snufs*...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå