Gå til innhold

Sykepenger...hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har plutselig begynt å fått utbetalt sykepneger fra trygdekontoret en gang per måned.Takk og bukker for det,men hvorfor får jeg dt?Jeg får jo lønn som vanlig!!!Jeg har vært sykmeldt siden august.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da bør du gi beskjed,ellers kan du få deg en skikkelig smell senere.For dette kommer de til å se på som noen du burde ha sett var galt.I beste fall,må du bare betale tilbake pengene du har fått,men du kan også få verre straff en det.

Skrevet

Får man ikke utbetalt en liten sum hver måned når man har gått sykmeldt over en lengre periode?Max 1000 per måned?

Skrevet

Ikke hvis du får full lønn av arbeidsgiver.

Skrevet

På det grønne arket man får i forbindelse med sykmelding som skal inn til trygdekontoret, er det ting som skal krysses på og fylles ut..jeg krysser på at jeg ikke får forskuttert (?) lønn fra arbeidsgiver og må fylle ut kontonr.. tror man skal krysse ja dersom det er slik som med deg at du får lønn fra arbgiver...

Skrevet

Snakk med trygdekontoret og arbeidsgiver med en gang. Dette er jo penger som arbeidsgiver skal ha, ikke du. Best å ordne opp så snart som mulig, før du bruker opp pengene...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...