Gå til innhold

Hvilken temp skal jeg føre inn i FFskjemaet??

Anbefalte innlegg

Vanligvis våkner jeg ørlitegrann (ofte ikke i det hele tatt) når gubben står opp klokka 06. Sover videre til 0630 når klokka ringer og temper da før jeg står opp. I dag våknet jeg ganske mye (gubben slamra uvanlig mye med dørene så snupp våknet litt, og da måtte jeg ligge å høre etter om det var behov for meg å gå inn til henne eller ei), målte temp som viste 36,29. Halvsov videre til 0630 og målte igjen og tenkte jeg kunne ta et "tverrsnitt" av de to tempene å føre inn. Men forskjellen var så stor! Plutselig var den 36,43! Siste to dagene (er på dag 3 i syklusen) har den vært lik på 36,38.

Hva sier dere? Eller skal jeg ikke føre inn noen av dem?

Fortsetter under...

Den første tempen er den du skal sette inn i ff-skjemaet..

Såfort kroppen har våknet, begynner den å jobbe liksom. Så det beste er å ta tempen med en gang du våkner..

Gjør det som en vane å tempe når mannen står opp da vel.. Da har du fast tid og nyvåknet når du temper..

Klem fra...

jeg temper hver morgen kl 05.45, for da står mannen opp, og det er også det tidligste jeg må stå opp i jobb sammenheng. Så etter at jeg har tempet sover jeg videre... fortsetter dette i helgen, og det er ikke noe problem :-)

åh! Synes dere er så flinke som orker dette styret med temping! Jeg vet ikke om jeg helt har skjønt poenget - får man fram info med temping som jeg nå går glipp av? Har veldig markant el-slim, og stoler veldig på det. I tillegg tenkte jeg at jeg skulle prøver en el test denne måneden siden vi nå er "orntli" i gang med prøvingen...

Hva finner dere ut ved å tempe? Burge jeg også gjøre det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...