mamma tiL 1stor+2små Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Vil ønske alle en fin og herlig torsdag. Dagen begynner godt,har fått sovet litt i natt,bare våken en gang i natt med krampe og det er veldig bra til å være meg,for tiden.Fyrer opp i peisen og bare koser meg. Skal hente siste rest av tingene vi har bestilt til den lille i dag,så da har vi fått alt på plass.Synes det tok sin tid,men,men nå kommer det i alle fall. Hva slags planer har dere andre for dagen? Vel,nok en dag,ha en fin torsdag!!!
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Tusen takk for det:) Har også sovet rimelig godt, tidlig våken da, men det tar jeg igjen på formiddagen kjenner jeg meg rett... Har termin i morgen, og kjenner at i dag mååå jeg gjøre noe, klarer ikke å bare gå og vente. Så tenkte å shine huset litt da:) Før jeg skal i bursdag til min kjære far. Ha en super torsdag alle sammen!!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 2. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2006 Har du tatt modningsakupunktur eller andre ting for å prøve å komme i mål til termin,eller tar du det som det kommer?
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Drikker bringebærblad te... Ikke gjort det sånn jevnt da, men en kopp i ny og ne. Så kan ikke festlig forestille meg at det funker=) Ellers gjør jeg ikke så mange sprell for å få fortgang i det. Har litt troa på at det kommer fortere når du tar det med ro... Så har slappet myyyyyye av da... hehe... Regner med at det er fordi han har det godt der inne at han er der enda så. Men man skal jo aldri se bortfra at det kan bli desperate forsøk etterhvert om man går lenge over. Men håper jeg klarer å la naturen gå sin gang i fred:) Har du tenkt å gjøre noe for å komme i mål til termin?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 2. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2006 Jeg har tenkt at jeg skal ta modningsakupuntur når jeg er godt uti uke 38,det vil si om en uke,så får vi se.Vil ikke dytte i meg alt mulig rart som jeg ikke vet hva er,men ser ikke noe galt i å drikke bringebærblad te da,det er jo bare helt naturlig å greit.Men forstår ikke de som tar laksernde olje,det kan jo bare gjøre fødselen enda verre og fremskynde fødselen så veldig,ja det gjør det jo heller ikke,nei da vil jeg heller gå en dag eller to lengre.
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 Helt enig der, vet ikke om jeg hadde turt å ta lakserolje uansett hvor lenge jeg gikk over... Synes jo at naturen må få gå sin gang, iallfall noenlunde. Og hvis man vil se om noe hjelper, kan man jo prøve de tingene som kanksje ikke er så veldig dristige. Så hvis de ikke hjalp å sette igang, så er det ikke fare for at man gjorde noe farlig....
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 2. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2006 Jeg har jo også hørt at sterk mat skal hjelpe,lakris,smil,rømmegrøt,men jeg tror at hvis dette skal hjelpe(hvis det i det hele tatt gjør det)så skal du være godt moden og du fremskynder ikke så veldig,men kanskje en dag,ikke noe mer,tror jeg,men det er jo ikke farlig å spise noe av dette da.Bare ikke ha spekemat til rømmegrøten.
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 2. november 2006 #8 Skrevet 2. november 2006 Da blir det godt krydret rømmegrøt, med raspa lakris og smil på til middag i dag:) Hehe. Men faktisk var jo dette slike råd som jeg kan like! helt ufarlige( og sikkert dermed også uten virkning), men allikevel..
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 2. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 2. november 2006 Ha på masse kanel,det skal vist også hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå