Gå til innhold

Vi ble tante og onkel i går! Åååå gud hvor nydelig en 20 timer gammel liten gutt er!

Anbefalte innlegg

Ble helt betatt vi! Såååå skjønn! Og bare sov hele tiden... Så nå er vi hvertfall utolmodige! Hvis jeg går på overtid og det tar mer enn fire uker til fødsel nå så blir jeg gæærn! Kjæresten har snakket alvorlig med bebisen i magen flere ganger nå om at han ikke må vente så mye mer enn tre uker med å finne veien ut, så da får vi se om det hjelper, hihi! :-)

Fortsetter under...

Ja, vi får satse på at de ikke bruker for lang tid ;-) jeg vil også hilse på snart.... vente litt, men ikke alt for lenge :o)

Gratulerer med tantebarnet =)

Annonse

Gratulerer, så gøy! : )

Artig at barna får noen slektninger som er like gamle som dem selv. Begynner å bli litt utålmodige her og, men har litt av hvert som må fikses før babyen kan ankomme heimen!

Takk! Ja, måtte de fire uken gå fort, og pliiiiis ikke la det gå seks uker.. da blir jeg sprø! Den lile gutten bare sov, heeelt stille, så vidt man kunne se at han pustet.. men når vi strøk han på kinnet så lagde han trutmunn og smattet litt.. hihi, blir nok fort interessert i puppen ja! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...