meg og min lillle sønn Skrevet 1. november 2006 #1 Del Skrevet 1. november 2006 Hvilke synes dere er finest og hvorfor?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 2. november 2006 #2 Del Skrevet 2. november 2006 Bastian er veldig bastant - dermed Basta. Sebastian er veldig populært for tiden. Ingen av de ville vært mitt valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg og min lillle sønn Skrevet 2. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 2. november 2006 Flere synspunkter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. november 2006 #4 Del Skrevet 2. november 2006 Bastian, Sebastian er veldig mye i bruk om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. november 2006 #5 Del Skrevet 2. november 2006 Sebastian er finest! Synes bastian blir litt klengenavn-aktig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Alvin Skrevet 3. november 2006 #6 Del Skrevet 3. november 2006 Syns Bastian er finest jeg. Nå kjenner jeg fire små som heter Sebastian da, så selv om det er flott navn er jeg litt lei det). Men Bastian er ikke så langt og veldig flott - synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. november 2006 #7 Del Skrevet 4. november 2006 Hva med Caspian da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå