Ranveig R Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 No har Ask sove på det nye rommet sitt i tre netter, og det har gått over all forventning ) 1. natt var han våken og sutra litt og sovna og sutra igjen i vel ein time. Sov til 7. 2. natt våkna han kl 4 og sovna igjen etter 5 min. Våkna kl 6 og kom inn til oss. Fekk pupp og sovna igjen etter litt sutring. Sov til 7.30. 3. natt våkna han ikkje før kl 5, sovna igjen med det same, våkna kl 6, fekk pupp og sovna igjen og sov til 8.15! Og både i går og i dag har han sovna av seg sjølv i tillegg. Tidlegare har han sutra noko i forbindelse med legging, så det har iblant tatt si tid å få han til å sove (ikkjer fan av å la han ligge og skrike), men i kveld sang eg ein sang for han mens han sat på fanget mitt og koste, og så la eg han ned i senga og gjekk ut. 5 minutt seinare sov han. Ikkje eit knyst. For å sitere han pakistanaren i "Borettslaget"; Nå går det bare EN vei - det går.... BRA!
Twig Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Åååh, de er flott at det har gått bra! ) tenkte på dere i går ang det.. Godt å få tilbake soverommet sitt også vil jeg tro?
Ranveig R Skrevet 5. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2006 Hehe, joda. Det er koseleg det ) Men det aller beste er egentlig å sleppe å våkne x antal gongar i løpet av natta fordi det er to små føtter som har bestemt seg for å klatre opp på håret mitt for å sjå ut vindauget... Dei siste nettene har vore kjempebra, så eg trur nok dette skal gå som ein draum vidare og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå