Gå til innhold

Dette har jeg aldri gjort før..

Anbefalte innlegg

Hei. Har lest en del her inne de siste dagene, og nå klarte jeg ikke la være å skrive selv. Jeg har aldri før skrevet noe som helst på internett, men jeg må si at jeg er imponert over hvor godt dere som er inne her tar vare på hverandre. Her ser jeg at alle bryr seg, og det er jo egentlig det vi alle trenger. Samme hvor vi er i en syklus eller i et svangerskap.. Det er iallefall noe jeg setter pris på.

Så derfor, er jeg nå ikke lenger en passiv "titter" men prøver meg for første gang her.

Grunnen til at jeg begynte å lese her inne var at vi ikke helt får til å bli gravide, men etter å ha lest litt her inne så forstår jeg at jeg ikke må klage. Vi har en gutt på 4 år, en på 10 mnd, og ønsker så inderlig en til. Ville de to siste skulle komme litt tett, men nå har vi prøvd i 6 mnd, og ingenting skjer. Det er jo når en virkelig vil at desperasjonen tar en. Vel, som sagt så synes jeg dere som skriver her inne har en utrolig flott måte å vise empati på. Det beundrer jeg. Håper jeg har mot nok til å faktisk "være" her.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6927426-dette-har-jeg-aldri-gjort-f%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen skal du vaere, du passer godt inn i den empatiske gjengen skulle jeg tro... =o) Jeg er saa enig i at det er deilig aa diskutere, faa raad, hoere andres meninger og ikke minst laere noe helt utrolig her inne. Saa faar man bare ha bak oeret at ikke alle opplever alt likt, og at man noen ganger kanskje er litt selektiv med hva som passer for en selv. Bare det aa snakke sammen er ogsaa veldig flott, derfor synes i hvert fall jeg at det er flott med alle traadene, samme hvor relevante de er eller ikke. Bare man lar det komme fram i overskriften saa man ikke maa aapne absolutt alle traader for aa finne ut hva som meldes. Lykke til og kos deg. Jeg er ganske ny her selv, men man blir fort revet med!

Velkommen skal du være!!! Jeg harvært titter her lenge jeg og, er så gøy å følge med på utviklingen!!!

Vi skulle også prøve få barna litt tett, men er visst ikke vi som bestemmer helt visst nok...det er bare å øve på!!!

Spiren sitter vel hos oss også om en stund!

Lykke til med prøvinga, måtte spiren sitte snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...