Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med det?? Har en gutt som er ekstrem når det gjelder å snu deg på magen...ikke bare det at jeg er kjempeengstelig når han ligger sånn, men han sover da veldig urolig, og bruker laaang tid ¨på å sovne, pga at han ikke finner en god stilling sånn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du babysense? Sånn matte med pustesensor? Jeg bruker en sånn på min fordi jeg er kjempebekymret for at han skal slutte å puste. Har hørt om en som reddet ungen sin takket være at hun brukte denne. Alarmen gikk da ungen sluttet og puste og moren var raskt på pletten og fikk gitt munn til munn metode og barnet begynte å puste igjen. Jeg er nok litt overbekymret for at småen skal slutte å puste men med babysense pluss babysitter med video-overvåking så føler jeg veldig meg rimelig trygg etter jeg har lagt småen for natten.. Men vær obs på at høy feber kan gi uregelmessig pust og føre til at alarmen går. Men jeg kan absolutt anbefale den..

Skrevet

jeg bruker babysafe. Slet med det samme som deg,snudde seg på magen,men roet seg ikke slik.Med babysafe ble han rolig igjen,og sov godt. Var spent for han var over 6 mnd når vi begynte med det,men han godtok den med en gang.

Skrevet

Jeg begynte å bruke den når han snudde seg over på magen hele tiden. Han ville ikke ligge slik så jeg måtte inn til han å snu han hvert kvarter hele natten.

Brukte den ikke så lenge, brukte den vel i 2 uker eller noe og da sov han plutselig urolig igjen. Det går fint uten nå. Det hender han snur seg over på magen, noen ganger vil han ligge sånn og noen ganger ikke. Men det er sjeldent han sover urolig nå.

Skrevet

Vi begynte med det da han var ca 7 md og stadig våknet av at han krabbet rundt i senga. Babysafen var suksess fra første stund. Både ungen og vi fikk sove, og vi var trygge på at han ikke sparket av seg dyna eller havnet under den. Foreløpig det dyreste plagget vi har kjøpt (400+, men billigere på nettet, fant vi ut etterpå), men en veldig god investering.

Skrevet

Billigere på nettet, sier du ine73? Hvor da? Jeg trenger. Fru Lyng sier det er kommet forbud mot å bruke det, så de selger det ikke lenger. Det er skadelig, babyen får ikke snudd seg, var forklaringen jeg fikk. Pøh, det er jo det som er meningen.

Jeg vil ha.

Skrevet

Vi har bare brukt pose til nå (easy move) som ikke er spent fast.. Men nå snur hun seg på magen i sengen og hyler fordi hun ikke vil sove sånn.. Men fikk høre at det selges noen løse seler til seng til 80 kr... Så jeg tenkte å kjøpe de jeg og feste de på den posen vi allerede har...

Hør litt i forskjellige butikker. Finnes nok en del billigere alternativer enn babysafe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...