Gå til innhold

Samme som 1.trimester. Noen som har blitt gravide mes de gikk på pillen?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

såfall, hvor punktlige var dere på pillen? Noen med spesiell ¨dårlig¨erfaring med yasmine? Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg hadde samleie med kjæresten min her for tre dager siden, er litt små nervøs fordi jeg hadde glemt å ta pillen dagen før, og husket ikke å ta neste dags pille før dagen etter.....eh, hvis dere skjønner....med andre ord jeg var litt uforsiktig og glemsk av meg. Jeg vil jo ikke ha flere barn nå... Har hørt flere som har blitt gravide på yasmine..noen som vet?

Fortsetter under...

hei. jeg gikk på yasmine tidligere, ble ikke gravid da.. men jeg måtte bytte pga bivirkninger. jeg gikk på carazette som er mini-pille. og den ble jeg gravid på.. så du kan bli gravid ja.. er ikke 100% sikker.. tror yasmin er 99% sikker eller no..

Hei. Har en nær venninde som ble gravid på p-pillen.. (tre ganger faktisk) Hun fortalte legene at hun hadde tatt pillene til riktig tid og ikke hadde hoppet over noen. De trodde henne ikke før tredje gravidteten var konstantert. hun ble da sjekket og det viste seg at hun ikke reagerte på noen av stoffene i p-pillen (husker ikke hvilke). Men, dette er sjeldne tilfeller. Men, kan skje.. Men, p-pillen er vel noe av det sikreste prevensjonsmiddelet vi har. Ligger ikke gjennomsnittssikkerheten på 99% eller noe? Jeg brukte yasmine når jeg gikk på p-piller, gikk på dem i fem år.. Er ganske glemsk av meg, så det hendte at eg glemte en pille og måtte ta to dagen etter. Ble aldri gravid. Men, når eg sluttet og ble prøver ble jeg gravid i første pp :)

• 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...