Gå til innhold

Å jeg er så irritabel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

tåler jo ingenting jo!!!!irriterer meg for den minste lille ting.alltid vært sånn.blir rett og slett rasende.men holder det inni meg.vet at hvis jeg forteller min kjære om de dumme tingene som jeg irriterer meg over,vil han tro jeg er sprengt.men det er så vanvittig vanskelig å gå med slike følelser når de står på.

feks:når min kjære går høres det ut som han går med hælene i gulvet..høres så godt.værst hvis jeg er ned og han oppe å går.men til og med når han er nede å går på murgulv ,høres det voldsomt ut.

ikke tåler jeg å høre at han trykker på tastaturet heller,da lukker jeg alltid døra.

også når han på kveldene skal slukke lys bare "slår" han på bryterne istedenfor å gjøre det litt forsiktig..

åsså irriterer jeg meg over at han ALLTID bare må fikle meg enten mobilen sin eller snusboksen eller fjernkontrollen

ååååååååååå alt skal man irritere seg over også.men det bare baller på seg,mye er frykt for at min vesle skal våkne av "bråket "hans.sover så lett.herregud hvor vanskelig er jeg da?måtte bare få det ut.noen flere som er like rar som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er nok flere som deg..

Skrevet

Jeg kan også irritere meg over ting, men bare i perioder egentlig.

Men jeg må bare spørre, er det bare ting han gjør som irriterer deg? Eller andre også? For hvis det er mest han, kan det jo kanskje tyde på at du er litt lei av han? Sånn har i hvertfall jeg irritert meg over kjærester når ikke de rette følelsene er der lenger...

Skrevet

jeg blir alltid slik ved de som står meg nærmest..uansett om det er kjæreste,foreldre uansett... har liksom ikke lagt så mye merke til hans uvaner før nå da.tok lang tid i forhold til andre.

føler ikke at jeg er lei heller,jeg kan fortsatt ta meg selv i å smile bare ved tanken om han.

Skrevet

Ok, fint at du ikke er lei i hvertfall:-)

Det er jo oftest de nærmeste som får gjennomgå... Er liksom lettest!

Vet ikke om du var ute etter råd eller om du bare trengte en utblåsning, men hvis jeg var deg, ville jeg sagt det til han på en grei måte. Slik at han skjønner at det ikke er han som er problemet, men at du har lett for å irritere deg. Det er sikkert noe ved deg som irriterer han også, og det kan faktisk hjelpe å høre hva det er. Neste gang du irriterer deg over trampinga hans, kan du kanskje smile og tenke at "jaja, det er vel ikke så gøy for han når jeg smatter heller". For eksempel. Det er greit å vite at ingen er perfekte, ikke en selv heller. Da er det lettere å godta andres "feil".

Andre ting som kan hjelpe når du irriterer deg, er å tenke på hvorfor du forelsket deg i akkurat han. Hva det er med han som gjør at du en gang i tiden ble mo i knærne ved tanken på han.

Du kan jo prøve, kanskje det hjelper:-)

Lykke til!

Skrevet

Å jeg måtte le litt av innlegget ditt. Har det på samme måten av og til jeg også. Tror det er en kombinasjon av hormoner i kok og at man er sliten, har underskudd på søvn. Og hos meg så er det rot i heimen som kan irritere meg grenseløst. Jeg får liksom ikke gjort noe hjemme om dagene og da hjelper det ikke at gubben kommer hjem og strør i rundt seg.

I morges holdt jeg på å klikke av at han pusset tennene, så jepp! irritabel er man!!!

Skrevet

hehe:-)) signerer denne, for slik er det her til tider også! jeg er nødt å sove med sov i ro i ørene noen netter for jeg takler ikke å høre snorking, smatting og lyder fra samboer:-)

andre irriterende lyder som får meg til å gå crazy er bla smatting på snus!! det er vel blandt det aller værste jeg kan høre.. hehe..

kort sagt, vi har det nok slik inimellom allesammen!

Skrevet

Haha,godt å se det er flere.jeg fortalte det til han igår,følte meg mye bedre etter å ha fått det ut.han sa jeg var rar.hihihi.føles ut som en skikkelig pms-bombe enkelte dager ja:¤)

Skrevet

Hehehe jeg må le, for jeg er også sånn i perioder. Akkurat nå har jeg det helt jævli, for jeg irriterer meg over alt mulig. Men problemet mitt er at jeg ikke klarer å holde det inni meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...