Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 herregud...!! hva gjør du-når et par etterligner deg i stil når hjemmet deres blir nøyaktig likt ditt?? for det skjer nemlig med oss... hva skal jeg si til dem?? har lyst å være "ekkel" mot dem.. mangen som har det sånn som oss, stilrent men, syns det er litt kipt..kipt å besøke dem...når det er sånn! og det dummeste er egentlig at dem skal liksom være et hakk bedre enn oss-de sier de skal ha det samme, men bare litt dyrere eller finere eller gudene vet hva...hvorfor, hva er vitsen? jeg forstår ikke sånn blir både trist og sint og frustrert over dette filleproblemet !
sweetbabyboy 2006 + 1 til? Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 tja, ikke så mye å gjøre med det. Ta det heller som et komplement siden de vil være like dere Men kan forstå irritasjonen ja...Tror det beste er å heve seg over hele greia med "å være bedre, kjøpe dyrere etc." De blir nok snart lei av det også! Gled deg istedet over at det snart er jul
sweetbabyboy 2006 + 1 til? Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 hi, hi..Så nå for meg at du kjøpte den mest syke juledekorasjonen for å se om de kopierte den også. Ha, ha
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 ja...hm...det kan jeg gjøre! hiiiiiiii takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå