Gå til innhold

noen som har termin i des? i sentrum ,landås.søker trille/pratevenninne..noen??

Anbefalte innlegg

tenkte å få meg en gruppe eller ihvertfall en jeg kunne kommet meg ut sammen med etter fødsel og trene litt med gå på turer og lign.slik at vi kommer i form.lettere med en til så kan vi pushe hverandre..

pluss at vi kan treffes både før og etter fødsel for bare å prate litt i vinterkulden ...

noen som "passer inn i signalementet" heheh...gi meg en meld her så kan vi tastes,gi hverandre mailadr og nummer..

Fortsetter under...

halloen du...

jeg: -24 år

-et barn på 5,5 år,jente.i fulltidsbarnehage

hjemmeværende nå+gift med nordsjøarbeider(med andre ord så har jeg mye fritid,he he he he)

- termin 28 desember...

-vet ikke 100% hva vi får ,men tror den kommer før termin uannsett.

1 ul sa kanskje jente ,men har hørt fra andre at de tror det blir gutt

enn du a, noe om deg?

Eg e og 24 år flytta t Bergen for ca 1 år siden. Jobbe som avdelingsleder i bhg, men går SM nå så har og en del fritid. Får vel mest sannsynlig ei jenta men en vet jo aldri, spennende e d uansett.

Annonse

hei igjen du...

fikk ikke kommet meg på ERA ,for jeg fikk akutt magesmerter om natten og måtte til jordmor og lege..

ikke bebisen det var noe med men,har fått kraftig urinveisinfeksjon/blærekatar.

de har satt meg på kur nå så vi får se hva som skjer.. håper å få med meg neste treff..

4 uker er jo ingenting ,det vil jo si at alt kan skje faktisk kan du jo få når som helst ..om du har merket noe da noen går jo over tiden også...

jeg tror jeg får før tiden ..vet ikke hvorfor men bare føler det på meg...

har jo ca 7 uker igjen (46 dager til termin)

men har i den siste tiden hatt mye smertet og kynnere så dette skal jo lissom være tegn på at det ikke er så altfor lenge igjen.

lykke til

Ja d e sant, blir veldig spennende. Ska t jordmor nå så d ska bli kjekt å hørra om eg har vokst noge siden sist gang. Tror nok desverre eg e ein av de så kanskje kan gå over tia å må tilbringa julaften på kvinneklinikken, hadde vært sååååå typisk. Prøve å godsnakka med hu inni der om at hu kan få komma ut i begynnelsen av desember så får me nå sjå om hu hørre på meg ; )

Du må ha masse lykke t du og!

Har akkurat fått jente, ikkje kome heilt inn i gjengen på Era, i og med at eg jobba heilt ut, og har arbeid alle formiddager. Er derimot veldig glad i tur, og livredd for å bli sofa / kafesitter det neste året.

men det trenger du ikke bli ...hvor bor du da..

jeg har ikke vært på et eneste av bimtreffene .det har lissom aldri passet.+ at jeg har lagt i 1-2 månede med knekkt halebein i tilleg da og ca 1 mnd på grunn av lavt jern.

jeg bor på landås for tiden med mann og en jente på 5.5 år,men han jobber offshore og er mye borte derfor tenkte jeg å se om det var noen som også trengte det etter fødsel å komme seg ut i det fri eller i hvertfall ut av sin egne sofa heheh..

har termin om 45 dager men tror det blir før ,har begynt å få en del smerter + at jeg tror det er noe bekkenløsning på gang jippi!! NOT!!

Vi bor i kroken. like ved Mariakirken. Mannen er kunstner, så han jobber bare periodevis. Skal du på treff i morgon? har foresten ein gut på 8 som går på skole ved fløybanen.

Annonse

neste treff jeg kommer til å gå på kommer til å være etter mannen minreiser ut igjen i nordsjøen,prøver å bruke litt tid med ham nå som han er hjemme ,noe som er sjelden kost..men takk fro tipset har hørt om disse turene..tror jeg kommer å benytte meg av dem etter fødsel.

desemberjenter +alle andre med mage!!

hei der alle sammen ...

jeg har nå ikke vært på noen av disse treffene men vil gjerne gå så jeg setter opp et jeg..

kan ikke vi møtes ved sundt senter kl 12 på tirsdag 21/11-06 så kan vi ta en kopp eller noe sånt? vet ikke helt hva dere pleier å gjøre da så jeg slenger nå ut et treff jeg ..det kan godt være for alle gravide uannsett termin ,men alle dere desemberjenter som jeg er most welkomme.vi har godt av å komme oss ut,blir ikke mye av det framover!!!snakkes vi??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...