prinsesse fiona Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Synes dere Linus er et rart navn. Har så få guttenavn og kom plutselig på dette navnet og synes det var litt sjarmerende. Har dere forresten hørt om noen som heter det? Har Elias også da.
Kondis som en murstein Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Synes det er kjempefint jeg ) Samboeren min er svensk, og han har to kamerater i Sverige som heter det. Vet ikke om det er et typisk svenskt navn, men kjenner ingen som heter det her...
Gjest Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Jeg likte det ikke.. Er jo et operativsystem jo..(Istede for Windows) Så synes det blir litt feil å kalle ungen sin det...)
Lapez Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Jeg liker ikke navnet. Jeg hadde et esel engang som het jaanus, av en eller annen grunn assoierer jeg linus med det... I tilegg, ja linus er kanskje søt oh nuskete på en baby, men en mann på over 30? Nei, jeg liker det ikke.
Gjest Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 Får nok ikke noen poeng til meg heller... Det passer bedre til et klengenavn....
ღDidrikmamsenღ Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 Tenker på Linus i svingen jeg Men synes det er et kjempefint navn da!!
Go`mamma`n... Skrevet 1. november 2006 #8 Skrevet 1. november 2006 Vi har faktisk Linus på "gutte" lista vår, vi oxo:-)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #9 Skrevet 1. november 2006 Operativsystemet heter Linux ikke Linus...BAre til opplysning =) Litt spesielt er det jo, men synes det er helt nyyyydelig jeg da! Er ikke uvanlig navn i sverige, og begynner å bli mer vanlig her til lands også. Har blitt en del flere Linuser her de siste årene. Har en liten svensk firmenning på 3 år som heter Linus.Han er en skikkelig godgutt!
milva76 Skrevet 1. november 2006 #10 Skrevet 1. november 2006 kjempefint navn! har et fadderbarn som heter det. han kler navnet sitt kjempegodt. alder og navn endrer seg alltid. kåre var barn en gang han også. kåre er et navn jeg forbinder med gamle gubber. thomas var vel et typisk barnenavn på 70-tallet. nå er det et helt vanlig navn for "voksne" mennesker. det samme gjelder vel for emma, emilie, leander osv som er vanlige navn å kalle små barn nå.
En liiiten til. Skrevet 2. november 2006 #11 Skrevet 2. november 2006 Hei,syns det er fint,sjarmerende og søtt som du sier,men.....ikke på en voksen mann.Syns liksom det blir for pinglete jeg da. )
Gjest Skrevet 2. november 2006 #12 Skrevet 2. november 2006 Kameraten til eldstemann heter Linus. Pappan hans er svensk, og der er det et helt vanlig navn. Syns det er ett flott navn.
mammantil2+1 Skrevet 2. november 2006 #13 Skrevet 2. november 2006 Operativsystmet heter Linux, ikke Linus....huff Jeg synes det er et kjempe fint navn jeg, men Elias er også et pent navn. Vanskelig å velge navn, har en million alternativer til stjerna i magen. Lillemor fikk ikke navnet sitt før flere uker etter at hun var født. Men, det hjelper litt å se disse små.
jalli Skrevet 2. november 2006 #14 Skrevet 2. november 2006 Jeg liker linus kjempe godt.Det var en gutt i tyrkia som hadde det navnet.og vi kommenterte hvor fint navnet var:)
Gjest Skrevet 2. november 2006 #15 Skrevet 2. november 2006 Chanzei: Linus er på Barnetv... Linux er operativ system... :-) Tux og Linux.. Syns Linus er tøft jeg.. uorginalt.. det liker vi :-)
Stirra ner 32+5 Skrevet 2. november 2006 #16 Skrevet 2. november 2006 Jeg synes Linus er kjempefint! :0) Grunnleggeren av Linux heter da... Det er et vanlig navn i sverige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå