Gjest Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Jeg har i dag plutselig kjennt vonde stikkninger der ca. der hvor skambenet er. De forsvinner like fort som de kommer. Hva kan dette være?? Jeg er 31+5
kozemamma*nå 2 barnsmor* Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 har nok snudd seg med hodet ned ...hodet begynner å feste seg mener jeg at det er ,det i hvertfall det som står alle veier i bøker og lign.
Gjest Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Jeg vet at hode ligger nede nå, ble sjekket for 2 dager siden. men feste seg nå??? er ikke dette litt tidlig?? er førstegangs
kozemamma*nå 2 barnsmor* Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 1.gangs fester seg fortere sa jordmor..jeg er u 32(sier lege )33 her inne på siden min..og samme her har vært i samme stilling ,altså med hodet ned i 2uker nå..
Gjest Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Første gang jeg sjekket hvordan jenta lå var da jeg var 30+0, da lå hun med hode ned da også. men jeg trodde ikke hode festet seg så tidlig. trodde det var vanlig at hode festet seg senere hos første gangs
kozemamma*nå 2 barnsmor* Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 jeg har fått høre at det fester seg tidligere..spør legen/jordmoren din så får du et litt mer profft svar... kanskje noe barn legger seg bare i en behageligstilling for dem som tilfeldig er med hodet ned.ligger dem lenge sånn fester de seg vel .ikke vet jeg heheh. kanskje vi kan vente tidligere fødsel enn vi tro... ble spådd inne på spå/horoskop debatten her inn og hun mente jeg skulle få før termin... ikke vet jeg... var jo litt morsomt å bli spådd. lykke til
Gjest leelu23 HØYGRAVID Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 Høres ut som bekkenløsning spør du meg.. jeg fikk det i uke 31.. er i uke 38 imorra og det ga seg i uke 35 når hode festet seg.. er førstegangs jeg og
Gjest Skrevet 1. november 2006 #8 Skrevet 1. november 2006 Hmmm, ikke vet jeg heller. hadde vert fint med en litt tidligere fødsel:) Jeg er så dritt lei at jeg kan ikke få det sakt. jeg vil ha jenta mi uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut.
Gjest Skrevet 1. november 2006 #9 Skrevet 1. november 2006 Kan være bekkenløsning desverre... Jeg har fått diagnosen, og har bar e hatt plager i skambenet. Noen ganger som lyn, særlig om natten når jeg skal snu meg, når jeg prøver å løfte høyre bein osv. Er det smertefult når du trykker der?
Gjest leelu23 HØYGRAVID Skrevet 1. november 2006 #10 Skrevet 1. november 2006 ja- samme her. bare skambenet som er smertefullt. ble ikke kvitt det i uke 35- men det ble bedre på dagtid. Å snu seg på natta kan jeg bare glemme. alt for smertefullt!!! Godt dette snart er over:)
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 1. november 2006 #11 Skrevet 1. november 2006 hmmm..jeg er i uke 29 og jenta mi har lagt seg med hode ned...er i tillegg litt ømt og litt ubehagli der nede..
annri 71 Mamma til 3. Skrevet 1. november 2006 #12 Skrevet 1. november 2006 Jeg kjenner stikkinger rett som det er, og det er ikke noe godt. Var hos jordmor den 25/10 og da kjente hun tydelig at lillebror hadde lagt seg med hodet ned, men ikke festet. Jeg har også termin 31/12, så vi er like langt på vei, men jeg venter min andre. Jordmor sa videre at det ikke var noe fare for at det festet seg enda....
Gjest Skrevet 2. november 2006 #13 Skrevet 2. november 2006 Bekkenløsning har jeg hatt siden uke 17, så det skremmer meg ikke:) Men det er ikke skambenet som gjør vondt, det er berre i det området. Jeg får vel berre vente å se, kanskje jeg finner ut hva det er. men takk folkens
Lillypia Skrevet 2. november 2006 #14 Skrevet 2. november 2006 Hodet fester seg som regel tidligere hos førstegangs. Er ganske tidlig om hodet er festet nå, men jeg har termin tre dager før deg og på fredag var jeg på kontroll hvor jm mente at hodet allerede var festet. Så det går an:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå